האם קרה לכם פעם, שנכנסתם לבית מעוצב ואקסלוסיבי והרגשתם קור וניכור? באותה מידה, יכול להיות שנכנסתם לבית בעיצוב מינימליסטי ופשוט, והרגשתם שלווה וחמימות?
זה בדיוק כוחו של הפנג שואי. עיצוב חלל שמשפיע על תחושות ורגשות, על אקלים פסיכולוגי ועוד.
איך בחרתם את בית המגורים שלכם? איך מיקמתם את החפצים בחלל? בכניסה, בסלון, במטבח? מהו כיוון השינה שלכם ושל הילדים שלכם? מהו כיוון הישיבה שלכם בעסק? באילו חומרים השתמשתם כדי לעצב את החללים?
האם ידעתם שכל הפרטים הקטנים האלו משפיעים על ההצלחה העסקית שלכם, על השקט הנפשי, על בריאות, חיוניות, פריון ומערכות יחסים?
כן כן, אתם קוראים נכון. אביטל לוביא כהן, יועצת פנג שואי ואסטרולוגית לפי השיטה הסינית, מלמדת את הסטודנטים בקורס הפנג שואי שבנתה, איך לארגן את הסביבה כך שתחולל שינויים מופלאים בחייהם. הפנג שואי הוא למעשה אוסף של חוקים ברורים לסידור המרחב- זה מתחיל בבחירת נכס לפי תאריך לידה אישי, וממשיך בעיצוב הפנימי. איך למשל למקם חפצים שונים במרחב כדי לקדם קריירה, לטפח זוגיות, שפע כלכלי והרמוניה בין בני המשפחה. הכל מתחיל ונגמר תאמינו או לא... בבית המגורים.
3 צפייה בגלריה
אביטל לוביא כהן
אביטל לוביא כהן
אביטל לוביא כהן
(צילום: דגנית ארטמן)

הכל מתחיל בבית הפרטי שלנו
הפירוש של המילה פנג שואי בסינית היא רוח ומים (פנג – רוח, שואי – מים). הפנג שואי הוא אומנות המיקום. האופן שבו אנו בוחרים בית ומעצבים אותו, משפיעה על הרמונית החיים בתוכו.
כשהבית נבנה לראשונה, הוא נחתם באנרגיה שהיא למעשה ה-DNA שלו. מאותו הרגע, הזרימה בחללי הבית נוחה או בעייתית, מיטיבה עם הדיירים או מזיקה להם.
בית הוא לא סתם קופסא שגרים בה. המציאות המאתגרת בה אנו חיים במדינת ישראל, גרמה לנו להבין עד כמה הבית שלנו משמעותי ועד כמה חשוב ליצור בו את התחושה הנעימה עבור כל בני המשפחה. ועדיין, יש אנשים שביתם הוא לא מבצרם.
חשוב להבין שהבית אמור לקדם את המטרות שלנו בחיים. הוא אחראי על 33% מהאנרגיה הטובה שלנו ועליו לתמוך בנו בדברים שאנו מעוניינים להשיג, ובחיים טובים ובריאים. גם היהדות מייחסת חשיבות רבה לבית בו אנו גרים ולאימרה "משנה מקום משנה מזל" (משלי כ"ב) יש הסכמה אוניברסלית.
מהם הסימנים לכך שיש בית עם פנג שואי גרוע?
אביטל מציינת שיש בתים שהאנרגיה בהם היא לא טובה. המטרה היא לאבחן את הבעיה ולהעניק לה פתרונות יצירתיים.
"למשל, אנשים שמדווחים שמאז שעברו דירה חוו שינוי לרעה בקריירה, בפרנסה או בבריאות שהפכה לקויה, או שהם מוצאים את עצמם עייפים בתדירות גבוהה, עצבניים, חסרי מוטיבציה וחסרי סבלנות בתוך הבית בשונה מבחוץ, או כאלו שחווים קשיי שינה מתמשכים בעקבות מעבר דירה.
למרבה המזל, ברוב המקרים יש מה לעשות. תיקוני פנג שואי מובילים לתוצאות מעולות". אגב, יש בתים מעולים שמיד אחרי המעבר אליהם לקוחות מספרים שנפתחו אופציות, לדבריהם: "נפתח המזל" והם בהודיה ענקית.
המטרה היא להתאים את הבית למי שגר בו, ולא להפך
"על פי הפנג שואי, ברגע שנזיז ונשנה מיקומים וחפצים בבית, בהתאם לתאריך הלידה ולאנרגיה של הבית או הדירה הדבר ישפיע על תחושות ורגשות, יעיר פוטנציאל ויעודד השגת מטרות. באופן כזה החיים משתנים, בהתאם לרצונות ולצרכים של הלקוחות.
כך למשל, אביטל משתפת סיפור על משפחה שלאחר מעבר דירה, בנם בן ה- 12 נכנס לדיכאון, מילד שמח הפך להיות מבודד ומתוסכל. המשפחה מאוד אהבה את הדירה, אבל הילד הדאיג אותם.
כאשר הגיעה לייעוץ, אביטל ייעצה להורים להעביר אותו חדר באופן מיידי ולשנות את כיוון השינה. אביטל משתפת בתגובה המפתיעה של הלקוחה: "זה לא יאמן! מה שטיפולים של חצי שנה עם אנשי מקצוע לא עשו, עשה טיפול אחד עם אביטל".
"לי זה היה ברור" אביטל מוסיפה, "הילד ישן בחדר שהאנרגיה בו היתה 'טריגרית' והציפה את כל הפחדים שלו, מה גם שכיוון השינה היה כזה שהחליש אותו. לכן, 'משנה מקום משנה מזל' זה לא רק בין בית לבית זה גם בין חדר לחדר, וגם בין כיוון שינה אחד לאחר. אני כל כך שמחה שהצלחתי לעזור לו".
אביטל מדגישה:
"הבנתי במהלך השנים, שללא התבוננות מעמיקה על תאריך הלידה, המידע שמגיע על האדם אינו שלם. לאחר שהתחלתי להתבונן במשקפיים אסטרולוגיות על תאריך הלידה, השינויים שאני רואה בעקבות הייעוצים והטיפולים הם ממש בלתי רגילים".
את קורס הפנג שואי שלה, בנתה בעקבות 16 שנות עבודה במקצוע: לימודים תיאורטיים ופרקטיים של פנג שואי ואסטרולוגיה, ייעוצים וביקורים במאות בתים.
3 צפייה בגלריה
אביטל לוביא כהן
אביטל לוביא כהן
אביטל לוביא כהן
(צילום: דגנית ארטמן)

הקורס מתמקד בנושאים המרתקים הבאים:
- עקרונות הפנג שואי
- מאפייני היין והיאנג בעיצוב
- תמרורי אזהרה לפני רכישת דירה חדשה
- בחירת דירה לפי תאריך לידה אישי
- אלמנטים עיצוביים המשפיעים על האנרגיה בבית
- עקרונות חשובים למיקום ולבחירת בית
- איך לפתור באמצעות הפנג שואי בעיות פריון, פרנסה, הרטבה, חרדות ועוד
- הבנת הסיפור של הנכס, במי מבני הבית הוא תומך ואת מי מחליש
- אילו נושאים מקבלים חיזוק בבית ואילו מוחלשים (בריאות, זוגיות, פריון, קריירה, שפע פיננסי ומערכות יחסים)
- כיוונים תומכים לבריאות, שינה טובה והצלחה עסקית
- בחירת חדרים לכל אחד מבני המשפחה לפי תאריך לידה אישי
- כיצד להתבונן על סביבת החיים שלנו: מגורים ליד מרכז מסחרי או בטבע, מקום שקט או עמוס וכן הלאה
- כוכבים מעופפים שנתיים, הפעלות ותיקונים
- שלבי ייעוץ ללקוחות
- הקלדת דוח ללקוח ועוד
- הקורס משלב התייחסות לתאריך הלידה של כל אחד מבני המשפחה כחלק בלתי נפרד מהייעוץ. אביטל מבססת את המידע גם על אסטרולוגיה סינית המבוססת על תאריך הלידה של האדם ומספקת מידע חשוב לגבי האופי שלו, היכולות והכשרונות שלו, חוזקות וחולשות שלו ומה הוא צריך כדי להיות בריא וחיוני, מאושר ואנרגטי.
למי מומלץ הקורס?
"הידע בקורס הוא פרקטי ומתאים לכל אדם שמעוניין לחולל שינוי חיובי בחייו". מסבירה אביטל. "הוא מומלץ להורים, המעוניינים ליצור סביבה הרמונית ותומכת עבור ילדיהם, למעצבים ואדריכלים המעוניינים לעצב בית חדש לפי תאריך הלידה של הדיירים, וליצור סביבה בריאה ומיטיבה יותר, לבעלי עסקים, קליניקות ומרפאות, שרוצים להבין כיצד ליצור את סביבת העבודה האידיאלית, לאמהות המעוניינות לסייע לילדיהם ולמעשה לכל אדם שמעוניין להזרים אנרגיה חיובית לחייו, להצליח מבחינה אישית רגשית זוגית ופיננסית".
כל סטודנט מקבל ידע תיאורטי, פרקטי ותמיכה חיונית לכל שאלה או בעיה
הפורטה של הקורס הוא ידע תיאורטי וטכני רב, לצד מפגשים פרקטיים הכוללים ביקורים בבתים של לקוחות ויישום עקרונות השיטה. לאחר בקיאות בעקרונות הפנג שואי, אביטל מלמדת את הסטודנטים לרכוש ביטחון ופרקטיקה כדי ליישם את הידע ולהעביר אותו הלאה. גם לאחר סיום הקורס, אביטל והצוות ממשיכים ללוות את הסטודנטים בייעוץ ותמיכה בכל עת.
3 צפייה בגלריה
אביטל לוביא כהן
אביטל לוביא כהן
אביטל לוביא כהן
(צילום: דגנית ארטמן)

"החיים שלי השתנו לחלוטין, הפנג שואי סידר לי את הראש והבית"
התגובות של קורס פנג שואי עם אביטל לוביא כהן, נלהבות ומדברות בעד עצמן. התלמידים מתרגשים מהעוצמה בה השינויים מתרחשים בחייהם, לאחר שהם מחליטים ליישם את עקרונות השיטה. 90% מהתלמידים ממשיכים לקורסי ההמשך, כמו קורס האסטרולוגיה המלא במטרה להעמיק ולהיחשף לידע מעצים נוסף.
"תקשיבי, החיים שלי השתנו לחלוטין. הפנג שואי סידר לי את הראש ואת הבית. דברים שהיו תקועים פתאום נפתחו לשפע, הצלחה, תעסוקה ועוד. מדייק ברמה מטורפת"
"אחד הקורסים הכי חשובים בחיי. מעבר לידע העצום שיש לאביטל, ההתפתחות האישית שלי בעליה מתמדת מתחילת הקורס. אני מחכה משבוע לשבוע לשיעור כדי לשמוע את ההרצאות"
"אביטל מקסימה בוקר טוב! דבר ראשון אני רוצה להודות לך מאוד על קורס מקיף ומעמיק. את מאוד נדיבה בידע שלך, וזה לא דבר מובן מאליו! ההקשבה שלך לאנשים היא פנומנלית. הקורס היה מוקפד ומושקע: בחומר, בעזרי הלימוד, בארוח ובתשומת הלב המקצועית לפרטים. תודה רבה רבה".
אביטל מסכמת: "אני לא עוסקת באמונות, אלא בתוצאות. אני מנחה את הסטודנטים מה עליהם לעשות באופן פרקטי כדי ליצור את ההרמוניה האישית בביתם ובבית הלקוחות שלהם. אנחנו חיים בתקופה לא פשוטה, ומדהים לראות איך שינויים קטנים שאנשים עושים בסביבה האינטימית שלהם, משפיעים על כולנו גם ברמה הלאומית והגלובלית".
מוגש מטעם: avitalfengshui