טוב, אז זוגיות לחיים הן לא ממש מצאו (בינתיים), אבל לכוכבות "חתונמי", ניצן שיק ושני יוסיפון, בהחלט יש במה להתנחם:
השתיים נבחרו לככב יחד בקמפיין חדש של מותג הקלין ביוטי LAVIDO, שיעלה בחודש הקרוב בישראל בתקציב של כחצי מיליון שקלים, ובהמשך ייבחן אם יפרוש כנפיים גם למדינות נוספות בהן משווק המותג: ארה"ב, קנדה, יפן ואירופה.
בתחילת השבוע נפגשו השתיים בשעות הבוקר המוקדמות על סט הצילומים, בגינת צמחים בבית פרטי ברעננה, חשפו את שגרת הטיפוח שלהן והעניקו הסבר על המרכיבים, תמציות הצמחים והשמנים האורגניים.
הקמפיין בכיכובן יכלול דיגיטל, אתרי אינטרנט, משפענים ופעילות ברשתות החברתיות.
קראו גם:
ניצן שיק (35), שיחד עם מנו הפכו לזוג המסוקר ביותר ברשת בשנה הנוכחית, סיפרה על הסט שעזבה את השבוע את עבודתה כעובדת סוציאלית במכון האונקולוגי באסותא.
לדבריה, היא רוצה לצאת לחופשה ארוכה ואז להשתלב בחברת הייטק.
"האהבה שמנו ואני קבלנו כזוג הייתה מדהימה, אך גם הקשתה עלינו לסגור את הסיפור ביננו", היא אמרה. על אף שהשניים החליטו לסיים ביחד את התוכנית, הם נפרדו זמן קצר לאחר מכן.
"נכון להיום", סיכמה ניצן, "נאמרה המילה האחרונה מבחינתנו כזוג ואני לגמרי מוכנה לאהבה חדשה".
שני יוסיפון (37), בעלת חברה לפיתוח עסקי לחברות הייטק ומי ששודכה לדני זיסקין, סיפרה שכשסיימה את חתונמי החליטה לשפץ את הדירה שלה בתל אביב. בימים אלה, לדבריה, החלה את התהליך במטרה "לנקות" את העבר ולפתוח דף חדש.
עוד סיפרה שני שהקימה מיזם חדש: סדנאות יוגה במדבר להעצמה נשית. הסדנה הראשונה תיערך בתחילת פברואר לעשרות נשים.