ברוכים הבאים: קובי פרץ ורעייתו ענבל יחד עם ארבעת ילדיהם עברו להתגורר ברעננה, זאת לאחר מספר שנים בהן התגורר בשכונת המשתלה בתל אביב.
3 צפייה בגלריה
קובי פרץ. מתחזק
קובי פרץ. מתחזק
קובי פרץ. מתחזק
(צילום: ליאור קסון)
הזמר האהוב נמצא בתהליך התחזקות בשנים האחרונות ובכל שבוע הוא משתף את עוקביו ברשתות החברתיות בחיזוקים ובדברים הקשורים ליהדות, ומקורביו טוענים כי המעבר לרעננה קשור לחינוך ילדיו בהם החל להיות מעורב.

3 צפייה בגלריה
חיים ברוידא וקובי פרץ
חיים ברוידא וקובי פרץ
חיים ברוידא וקובי פרץ
(צילום: פרטי)

כזכור, בשנת 2017 התחיל הזמר לרצות עונש מאסר של שנה וחצי בגין עבירות מס, לאחר שהואשם בהעלמת מס בשווי חמישה מיליון שקלים. לאחר שריצה 9 חודשים השתחרר פרץ מבית הסוהר ושילם קנסות למדינה בשווי מאות אלפי שקלים.

3 צפייה בגלריה
קובי פרץ
קובי פרץ
קובי פרץ
(צילום: אוראל כהן)

מבחינת פרץ בן ה-48 לחיים בכלא היו דווקא השפעה חיובית בדיעבד, כך אמר בראיון לפני כשנתיים, "הפכתי לקובי חדש. למדתי להכיר את עצמי מחדש. למדתי איפה לוותר, לתת יותר, לדרוך לעצמי על האגו. הבנתי שהאישה היא מקור הברכה. כמו השבת, היא שומרת עלי יותר מאשר אני עליה. שלום בית והאישה הפכו לדבר חשוב, וזה מקרין על הילדים ועל הקריירה".

קראו גם:
"הכלא הציל לי את המשפחה, בזכותו אני לא גרוש היום. אחרי שהשתחררתי מהמאסר התחלתי לשמור שבת. דיברתי על זה עם ענבל, והיא הבינה שזה חשוב לי. בעקבותיי כל המשפחה שומרת שבת. בכלא למדתי תורה וגמרא. בעבר לא הייתי מעורב כמעט בכלל בחינוך הילדים. כשהייתי בכלא הבטחתי לעצמי שכשאצא החוצה - אהיה מעורב בכל, והחלטתי לרשום אותם לבתי ספר דתיים ברמת השרון, שזה בקירוב לשכונת המשתלה".
כאמור כיום, פרץ החליט לעבור ולהתגורר ברעננה גם מבחינת ההיצע של החינוך הדתי בעיר, איכות החיים, והאוכלוסיה המגוונת.