חדש במכבי בכפר סבא, רעננה, הוד השרון והרצליה: בדיקת מלאי התרופות בסניפי 'מכבי פארם' דרך האתר או האפליקציה.
1 צפייה בגלריה
בדיקה אונליין
בדיקה אונליין
בדיקה אונליין
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
שירות חדש של מכבי שירותי בריאות בכפר סבא, רעננה, הוד השרון והרצליה מאפשר לבדוק אונליין את מלאי התרופות בבתי המרקחת של רשת 'מכבי פארם' ברחבי הארץ. מעתה חברי מכבי שברשותם מרשם לתרופה יוכלו לבדוק מראש באתר מכבי או באפליקציה באילו בתי מרקחת הקרובים אליהם יש במלאי את התרופה שהם זקוקים לה ולרכוש אותה בקלות ובמהירות.
כיצד זה עובד? ניתן לחפש את התרופה המבוקשת באופן עצמאי באמצעות לחיצה על כפתור "בדיקת מלאי מכבי פארם" בדף הבית של האתר / אפליקציה או לבדוק ישירות מתוך רשימת המרשמים האישית בתיק הרפואי הדיגיטלי. 
המטופל מזין את היישוב בו הוא רוצה לרכוש, בוחר את התרופה / התרופות המבוקשות ומיד מקבל חיווי על הסניפים הרלוונטיים בסביבתו בהם התרופה / תרופות קיימות במלאי. המטופל יכול גם להרחיב את רדיוס הבדיקה ובכך לצפות במלאי הקיים גם בסניפים רחוקים יותר.
במידה ולמטופל יש מספר מרשמים לתרופות והוא מעוניין לרכוש את כולן, יוצגו לו בראש הרשימה הסניפים הקרובים בהם נמצאות כלל התרופות המבוקשות, ואחריהם הסניפים בהם קיים רק חלק מהמלאי. אם אחת התרופות חסרה במלאי בסניף מסוים הקרוב למטופל, יוצגו לו בלחיצה אפשרויות לתרופות חליפיות הקיימות באותו הסניף ושהמרשם של המטופל תקף גם אליהן.
 לנוחיות חברי מכבי, ניתן להזמין תרופות ממכבי פארם עוד טרם ההגעה לסניף, ברכישה מראש דרך אתר מכבי. כאשר המטופל יגיע לסניף הנבחר, התרופות שהזמין יחכו לו ארוזות בשקית.