מכבי שירותי בריאות ברמת השרון השיקה השבוע שירות חדשני וראשון מסוגו בארץ – כרטיס מגנטי בארנק הדיגיטלי בסמרטפון. החל מעכשיו, ניתן יהיה לבצע את כל הפעולות הדורשות שימוש בכרטיס מגנטי- באמצע הארנק הדיגיטלי בנייד.
2 צפייה בגלריה
בלי כרטיס מגנטי
בלי כרטיס מגנטי
בלי כרטיס מגנטי
(צילום: דוברות מכבי)
151 קוראי כרטיסים הוצבו בחדרי הרופאים, עמדות הקבלה במוקד הרפואי, מכבי פארם, מכבי דנט ומכבי טבעי במרכז הרפואי ברחוב הנצח ברמת השרון. באמצעות הכרטיס הדיגיטלי חברי מכבי יוכלו לצרוך שירותים רפואיים בכל מקום בו היה נדרש כרטיס מגנטי : ביקורים בחדרי הרופאים, מעבדה, משרד, אחיות, מכונים רפואיים, בתי המרקחת, אסותא, מכבידנט ומכבי טבעי.
השירות החדש יקל על הורים לילדים שיוכלו לשים את כל כרטיסי החבר של המשפחה בתוך הנייד. במידה ואבד הכרטיס, לא יהיה צורך להנפיק כרטיס חדש וצריכת השירותים הרפואיים תהיה קלה, נגישה וללא צורך בנשיאת כרטיסים. השירות יהיה זמין עבור עשרות אלפי חברי מכבי תושבי השרון המגיעים לצרוך מגוון שירותים במרכז הרפואי ברמת השרון.

2 צפייה בגלריה
בלי כרטיס מגנטי
בלי כרטיס מגנטי
בלי כרטיס מגנטי
(צילום: דוברות מכבי)

המהלך הוא יוזמה של מכבי בשיתוף  GOOGLE ו-APPLE. הוא החל במספר ערים בארץ ובמהלך שנת 2023 יתרחב השירות בהדרגה לכל המרכזים הרפואיים לנוחיותם של כלל חברות וחברי מכבי.
ד"ר אנג'לה עירוני ראש מחוז השרון במכבי שירותי בריאות: "מדובר בבשורה משמחת מאוד לתושבי השרון. מעכשיו, לא צריך יהיה לדאוג לכרטיס המגנטי כשמגיעים לצרוך שירות רפואי. הכול יהיה בתוך הנייד וזה שירות שמשדרג את חווית השירות והופך אותה לנעימה, פשוטה ונגישה יותר. אני גאה להיות חלק מארגון שמקדם חדשנות רפואית הלכה למעשה. מכבי היא ארגון הבריאות הראשון בישראל שמוביל מהלך כזה ואנחנו נמשיך לעשות הכול כדי לייצר עוד פתרונות ושירותים חדשניים למען חברי מכבי".
קראו גם:
מנכ"ל Google ישראל ברק רגב: "אנחנו שמחים על המהלך החדשני, שבזכותו Google תספק פלטפורמה זמינה ומתקדמת לכלל משתמשי אנדרואיד. אנחנו צופים שבאמצעות Google Wallet, שירותים יומיומיים רבים יהפכו לנוחים יותר, זמינים יותר ובטוחים יותר לציבור הרחב".