כתבה: צאלה כהן-אדר, עורכת מגזין Style
האביב בפתח, הירוק ניבט אלינו מכל עבר ואנו מרגישים צמיחה, פריחה ולבלוב באוויר. הצורך להתנקות ולהתחדש פעם בשנה הוא אוניברסאלי ולא בכדי נקראת התקופה spring cleaning, כי אין זמן שמתאים יותר לניקיון, לרענון ולחידוש סביבת המגורים.
גיליון STYLE החדש, שיחכה לכם מחר בעיתוני סוף השבוע של ידיעות אחרונות, מלא בכתבות צבע בהתאם לעונה הפורחת, ראיונות אישיים והפקות חגיגיות ומרהיבות, שיספקו לכם רעיונות והרבה השראה.
2 צפייה בגלריה
מגזין STYLE, מרץ 2018. צילום: עידו לביא
מגזין STYLE, מרץ 2018. צילום: עידו לביא
מגזין STYLE, מרץ 2018. צילום: עידו לביא
ראיון עם פטרישיה אורקיולה - הקריירה הפורייה והמשגשגת של האדריכלית והמעצבת הידועה שחתומה על עיצובים נחשקים מבית מיטב מותגי העל.
זמן לשדרוג ולהלבשה של הבית - תוכלו למצוא אצלנו רעיונות מקוריים להלבשת הבית לקראת האביב והחג בהפקת עיצוב פרחונית ומרהיבה.
פורץ דרך מעורר השראה – המעצב סרג' בנסימון, שהסניקרס שלו השתלטו לכולנו על הרגליים. אורנה גטניו ביקרה באולם התצוגה של המותג שלו בפריז ופגשה את המעצב המוכשר, שהוא גם יזם ואספן אומנות.
כתבת ירוק בעיניים - הטרנד הצומח במרחב הביתי שלכם צמחים מעשירים כל החלל מביאים איתם אנרגיה חדשה ומרוממים את מצב הרוח הירוק החי והדינמי משלים את החפצים הדוממים והוא הפך חלק מהלבשת הבית.
2 צפייה בגלריה
לכתבת סטייל בלבד
לכתבת סטייל בלבד
לכתבת סטייל בלבד
עוד במגזין - הפקת אופנה אביבית במיוחד, בגוונים רכים לצד צבעוניות עזה ובפרשנות מעודנת לטרנדים הלוהטים לאביב-קיץ 2018 שתסייע לכם להיות אופנתיים, רעיונות למתנות לחגים שבפתח וגם השפית סימה ביטון במתכונים בטוחים שיסדרו לכם את ארוחת חג.
את כל הכתבות המגזין STYLE ועוד חדשות ועידכונים מעולם העיצוב, תוכלו למצוא אצלנו, במדור לייף סטייל.