תושב האזור הגיע לאחרונה נסער וכאוב למשרדה של עו"ד זהר רון וסיפר: "סעדתי את אשתי וטיפלתי בה במסירות כשחלתה בסרטן. עכשיו כשהיא החלימה, היא בישרה לי כי ברצונה להתגרש. "היא אומרת שהיא רוצה למצות את מנעמי החיים עד תום אחרי שהייתה קרובה למוות ולא תוכל לעשות זאת כל עוד היא נשואה לי".
2 צפייה בגלריה
טיפל באשתו במסירות
טיפל באשתו במסירות
טיפל באשתו במסירות
(צילום המחשה: Shutterstock)
האיש התייפח והוסיף: "אני לא מבין למה זה מגיע לי? לאורך השנתיים האחרונות, מאז שנתגלתה בגופה המחלה, טיפלתי בה במסירות ובאהבה. מהרגע שאובחנה אמרתי לה שאני איתה בטוב וברע. במקביל, נטל הטיפול בילדים נפל רק עליי אבל קבלתי את זה בהבנה. ידעתי שאנחנו במצב מלחמה על חייה ואמרתי שאעשה הכל כדי שהיא תבריא ותנצח. הייתי האבא והאמא לילדים. נשאתי את אשתי על כפיים תרתיי משמע, עשיתי הכל כדי שהיא תבריא ותהיה מאושרת".
לדבריו, אחרי שהחלימה בישרה לו האישה כי "חיים רק פעם אחת. כשראיתי את המוות מתקרב והסתכלתי לו בעיניים, שאלתי את עצמי האם אלו החיים שאני רוצה לחיות? האם זה מה שאיחלתי לעצמי? הבנתי, בצער רב, שהתשובה היא לא.
אני יודעת שאתה בעל מסור וטוב לב ומאוד מעריכה את כל מה שעשית בשבילי כשהייתי חולה, אבל כמו שאומרים: זה לא אתה, זאת אני".
האישה הוסיפה ואמרה לו לדבריו כי "אני לא יכולה לבזבז את שארית חיי על חיים בזוגיות שמבוססת על הרגל ועל נוחות, אבל לא על אהבה. עכשיו כשאני כבר מבינה ויודעת שהחיים יכולים להסתיים הרבה יותר מוקדם לפני המועד שתכננתי, אני יודעת איך אני רוצה לחיות אותם.
2 צפייה בגלריה
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
(צילום: פרטי)
"מצדי תמיד נישאר חברים טובים והורים של הילדים הנפלאים שלנו, אבל לא כבני זוג. אני רוצה לשתות את החיים בשלוקים גדולים ולחוות ריגושים ואהבת אמת".
הבעל ההמום, שהקדיש את מיטב זמנו בתחזוק המשפחה ובהחלמת האישה, נאלץ פתאום להתמודד עם פרידה בלתי צפויה ובלתי מוצדקת, לטעמו.
"עשיתי הכל כדי שהמשפחה שלנו לא תתפרק", הוא הסביר. "פתאום היא החליטה שלא לבזבז עליי את חייה? זו ממש כפיות טובה. אני מקווה שהיא תתעשת וזה יעבור לה". אלא שהאישה הייתה נחושה בכוונתה להתגרש.
עו"ד רון, מה הצעת להם?
"המלצתי לצדדים לנסות לעבור טיפול זוגי, אבל האשה סירבה בכל תוקף והודיעה שאין בכך טעם. הבהרתי לאיש שאי־אפשר להכריח אף אחד להיות בזוגיות בניגוד לרצונו, ובצער רב הכנתי עבורם את הסכם הגירושים".