משטרת ישראל סיימה את חקירתה בעניין החשד לרצח בהוד השרון, לפיו אב המשפחה, ברק בן עמי, רצח את בתו בת ה- 10 חודשים וניסה לרצוח של אשתו ובתם הבכורה בת ה-3. ביום ראשון הקרוב צפויה הפרקליטות להגיש נגד האב כתב אישום.
1 צפייה בגלריה
משפחת בן עמי. "אם הייתה אלימות היא הייתה מעדכנת אותנו"
משפחת בן עמי. "אם הייתה אלימות היא הייתה מעדכנת אותנו"
משפחת בן עמי
(צילום: פרטי)
תחילת הפרשה ביום 6.3.20 בבוקר, אז התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על גבר שדקר את בני משפחתו. תוך דקות ספורות הגיעו כוחות משטרה רבים שאיתרו בחצר הבית את האישה כשסימני דקירה על גופה, את בתה בת ה- 3 כשהיא דקורה על הספה בדירת סבא וסבתא ואת הבת הנוספת בת ה- 10 חודשים כשהיא על הספה ביחידת הדיור דקורה במצב אנוש.
האם פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון כשהיא במצב קשה ואילו בנותיה פונו לביה"ח מאיר כשמצבן קשה ואנוש. לאחר זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע מותה של התינוקת. השוטרים איתרו במקום את האב לאחר שפצע את עצמו, כשהוא מודה בפניהם: "אני עשיתי את זה". החשוד נעצר והועבר אף הוא לטיפול רפואי.
(רס"ב גיא רוזיליו, צוות חקירה מיוחד | צילום: דוברות המשטרה)
חקירת המשטרה שהוטלה על צוות מיוחד, העלתה כי בבוקר האירוע האב החשוד היכה באגרוף בפניה של אשתו, בעוד שהיא מחזיקה את בתם התינוקת על ידיה והתינוקת ביניהם. בהמשך, הוא חנק את אשתו כשהוא אומר לה: "את היום תמותי". לאחר שסבר כי אשתו מתה, הלך למטבח, נטל סכין ודקר את בנותיו. כשהבחין כי אשתו החלה לזוז, החל לדקור גם אותה. האישה הצליחה להתרומם וכשניסתה לצאת מהבית, דקר אותה שוב ושוב.
על פי חשד המשטרה, הרקע למעשה מערכת יחסים מתוחה וסכסוך מתמשך בין בני הזוג.
מעצרו של האב הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת וביום ראשון בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.