סוף עצוב: כדורגל העבר, ליאור אסולין, ששיחק בהפועל ומכבי פתח תקוה, אשר נעדר מאז שבת בבוקר יחד עם רבים שבילו בפסטיבל המוזיקה בקיבוץ רעים, אותר הבוקר (ראשון) כשהוא ללא רוח חיים לאחר שנרצח בידי המחבלים.
3 צפייה בגלריה
ליאור אסולין
ליאור אסולין
ליאור אסולין
(צילום: עוז מועלם)
אסולין הגיע למקום כדי לחגוג את יום הולדתו ה-43, אלא שמתקפת המחבלים על המקום גדעה את חייו של מי שהיה אחד החלוצים הגדולים בכדורגל הישראלי. אחותו אורטל, פנתה אתמול ברשתות החברתיות לציבור בתקווה לקבל קצה חוט על מקום הימצאו לאחר שהקשר עימו נותק אך כאמור, היום פרסמה המשפחה הודעה על מותו.
אסולין החל את הקריירה במכבי הרצליה, במדיה כבש 48 שערי ליגה. בהמשך נדד בין קבוצות רבות בהן הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע, בני יהודה, וכן בהפועל ומכבי פתח תקוה כשבכל אחת מהן שיחק בשתי קדנציות. אסולין, בין היתר, סייע להפועל להעפיל לליגת העל בעונת 2013/4 במהלכה כבש 14 שערי ליגה.

3 צפייה בגלריה
ליאור אסולין
ליאור אסולין
ליאור אסולין
(צילום: עוז מועלם)

מותו של אסולין הכה בהלם את עולם הספורט הישראלי בכלל והכדורגל בפרט ורבים ספדו לו ברשתות החברתיות.
בהפועל פתח תקוה כתבו: "מועדון הכדורגל הפועל 'מבנה' פתח-תקוה כואב את מותו של שחקן העבר של הקבוצה ליאור אסולין, אשר נרצח על ידי מחבלים במסיבה שנערכה בקיבוץ רעים. אנו מחזקים את המשפחה בשעה קשה זו. שלא תדעו עוד צער".
במכבי פתח תקוה ציינו: "מועדון הכדורגל מכבי פתח תקווה מתאבל והמום על הירצחו של שחקן העבר של הקבוצה ליאור אסולין ע״י בני עוולה. אנו כואבים ואבלים ושולחים את תנחומינו למשפחתו. שלא תדעו עוד צער".

3 צפייה בגלריה
ליאור אסולין
ליאור אסולין
ליאור אסולין
(צילום: עוז מועלם)

קראו גם:
מהפועל תל אביב נמסר: "עצב גדול. לאחר שעות רבות בהן הוגדר כנעדר, נודע כי שחקן העבר של המועדון, ליאור אסולין, נרצח ע״י מחבלים במסיבה ברעים.
מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מרכין ראשו ומבקש לשלוח חיזוקים לבני משפחתו של ליאור בשעתם הקשה. מחזקים את כוחות הביטחון. שימרו על עצמכם ועל בני משפחותיכם".
ממועדון הפועל באר שבע נמסר: "אנו כואבים עם קבלת הידיעה על מותו של שחקן הקבוצה לשעבר, ליאור אסולין. ליאור שיחק במדי הקבוצה בין השנים 2009-2011. אנו שולחים תנחומים למשפחתו, שלא תדעו עוד צער".