כוכבת הטיקטוק חן אלקיים, שהתפרסמה ברשתות החברתיות בזכות סרטונים ויראלים ומשעשעים, נעצרה בשבוע שעבר בצרפת בחשד להברחת כמות מסחרית של גת. במהלך סוף השבוע היא הובאה להארכת מעצר מול שופט בצרפת, ששחרר אותה למעצר בית. משרד החוץ נמצא בקשר עם משפחתה ועם הרשויות בצרפת בניסיון לסייע לה.
2 צפייה בגלריה
חן אלקיים
חן אלקיים
חן אלקיים
(צילום: אינסטגרם)
לטענת חבריה, בניגוד לפרסומים, אלקיים שלה יותר מ-60 אלף עוקבים ברשת טיקטוק כלל לא נתפסה עם הגת. "היא כבר היתה במיטה שלה במלון, לא היה עליה שום דבר", טוענת חברתה בשיחה ל-mynet. "היא היתה במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון, היו שם אנשים אחרים, עליה לא היה שום דבר.
"כתבו שתפסו אותה בשדה תעופה, זה הכל שטויות, היא בכלל היתה בחדר שלה כשפתאום דפקו שוטרים בדלת ועצרו אותה ולא היה עליה גת בכלל".
מה חן סיפרה לך?
"אנחנו כל הזמן מדברות, עכשיו היא בסדר גמור. היא קיוותה לחזור בזמן כי היום אחותה הקטנה מתחתנת, אבל לא מתחשבים בה. הטיסה חזור היתה מתוכננת למוצאי שבת אבל לצערנו זה לא הסתדר, היא תאלץ להישאר בצרפת עד הדיון, אין ברירה אחרת. היא תראה את החתונה בזום, אין מה לעשות".

2 צפייה בגלריה
חן אלקיים
חן אלקיים
לא היה ברשותה כלל. חן אלקיים
(צילום: אינסטגרם)

על פי החוק בצרפת, גת אומנם נחשב לצמח אסור למכירה אך הוא אינו נתפס כסם מסוכן, וההערכות הן שהעונש בגין הברחתו הוא מאסר של מספר חודשים בלבד. עם זאת, אלקיים צפויה לטעון כי לא ידעה על האיסור, כיוון שהיא מגיעה מישראל, מדינה בה גת נמכר באופן חוקי. כמו כן תטען כי הצמח ממילא לא היה ברשותה בעת התפיסה.

קראו גם:

בינתיים, מעריציה של אלקיים כבר מעלים שלל תיאוריות ולא פוסלים את האפשרות שמדובר במתיחה נוספת של הכוכבת. "עוד פעם חן והשטויות שלה? לא מאמין", כתב גולש אחד והשני הוסיף: "לא מוותרים על חן!". רבבות הגולשים ממתינים מן הסתם לגלות האם אלקיים תשתף אותם גם בחוויה החדשה והלא ממש נעימה שעברה עליה.