עפרי גופר, מנהל תחנות המוזיקה תאגיד השידור כאן הלך לעולמו אתמול (שבת) בגיל 40 לאחר מאבק ממושך במחלה קשה. הלווייתו תיערך היום (ראשון) בשעה 18:00 בבית הקברות בחופית. גופר היה נשוי לשחקנית ולמגישה אביה מלכה.
2 צפייה בגלריה
עפרי גופר ז"ל
עפרי גופר ז"ל
עפרי גופר ז"ל
(צילום: אינסטגרם של הבלוק)
בהודעה שהוציא תאגיד השידור נכתב: "בצער רב ובלב שבור אנחנו מודיעים על פטירתו של חברנו, עפרי גופר, מנהל תחנות המוזיקה של כאן תאגיד השידור הישראלי. עפרי נפטר הלילה בביתו לאחר מאבק עיקש וחסר פשרות במחלה קשה. בן 40 היה במותו והוא יחסר לנו מאוד".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
עפרי גופר ז"ל
עפרי גופר ז"ל
עפרי גופר ז"ל
(צילום: אריאל עפרון)

סמנכ״ל הרדיו של כאן, לי-אור אברבך, מסר כי ״לכתו של עפרי הוא אבידה קשה לכולנו בתאגיד השידור הישראלי, ולי באופן אישי. עד הרגע האחרון עפרי המשיך לתכנן תוכניות לשובו, עוד עריכת מוזיקה אחת, עוד רעיון לתוכנית, והאמנו שינצח את המחלה הארורה וישוב.
"עפרי יזכר תמיד כאחד ממעצבי פס הקול של ישראל. ידען, חד ורחב אופקים. לא היה מי שידע טוב ממנו לחבר בין הרגש והלך הרוח הציבורי למוזיקה - אהבתו הגדולה מכולן, שנייה אולי רק לאהבתו לאשתו אביה. אנחנו מחבקים היום את אביה, את אמו כרמל, את אחיו ואחיותיו. משפחת כאן איתכם באבלכם״.
גופר, נחשב לחלוץ בסצנה האלקטרונית המקומית. ב-2008, הקים את הליין East Of Eden שהיה אחד הליינים המובילים בישראל דאז. הוא ניגן בכל המועדונים המובילים בישראל, היה רזידנט באומן 17 המיתולוגי ובהמשך במועדון הברקפסט, וממובילי הליינים E-Boded שנחשב לאחד הליינים האהובים בארץ כיום.
גופר הצטרף לתאגיד השידור לפני כחמש שנים, במהלכן ניהל את תחנות הרדיו של כאן. במהלך שנים אלה שימש גם כיו"ר ועדת הבחירה בשיר הישראלי לאירוויזיון שבחרה להיטים כמו "יוניקורן" ו"הוריקן".