אבל בהרצליה: סייעת גני הילדים, שרון אסרף, הלכה לעולמה לאחר מחלה קשה והיא בשנות החמישים לחייה. שרון הותירה אחריה משפחה אוהבת ושבורה: "היא הייתה אישה מדהימה, נתינה ללא סוף, קשה לדבר עליה בלשון עבר".
2 צפייה בגלריה
שרון אסרף ז"ל
שרון אסרף ז"ל
שרון אסרף ז"ל
(צילום: פרטי)
בחודשים האחרונים סבלה שרון ממחלה קשה ובימים האחרונים מצבה הדרדר. היא נפטרה כשהיא מלווה בילדיה האהובים ומשפחתה הקרובה. הלווייתה תתקיים אמש (מוצ"ש) בבית העלמין הישן ברחוב פינסקר בהרצליה.
הורים לילדים בהם טפלה שרון ז"ל במסגרת עבודתה בגני הילדים נותרו בהלם: "היא הייתה אשת חיל, טיפלה בילדים שלנו כמו אמא אמיתית ואוהבת. זה כאב גדול".

2 צפייה בגלריה
שרון אסרף ז"ל
שרון אסרף ז"ל
שרון אסרף ז"ל
(צילום: פרטי)

אחת ההורים, איילת: "אומרים שאלוהים לוקח את הטובים וזה אכן כך. את היית אישה נדירה עם נשמה ענקית ועם לב הכי רחב שיש. כמה הילדים אהבו אותך והיו מחוברים אלייך, היית כמו אמא בשבילם. עכשיו שרוני, את בידיים טובות... בגן עדן".
זהבית מדר, בת דודתה, ספדה לה: "בת דודה שלי היקרה שרון נתנה את נשמתה לבורא. שרון את מודל לחיקוי אישה של בית רעייה נאמנה, אמא מושלמת, אין צדק בעולם הזה. למה אלוהים למה?זה לא אמיתי בחיים לא עשתה רע לאיש. אני אוהבת אותך הכי בעולם תמיד אהבתי ותמיד אוהב".
קראו גם:
אחיה, רועי מהכנין, ספד גם הוא: "שרון, אני מקווה שאת במקום שכולו טוב כי את הכי טובה את האשה הכי חזקה. תשבי עם אבא ותספרו חוויות. אני מבטיח לך שאני אדאג לכולם עד יומי אחרון. עכשיו כשהלכת, נותרתי האח הבכור. נוחי על משכבך בשלום אחותי המושלמת".