חשד לעבירות מין נגד קטינה מהאזור. אביה של נערה בת 15 המתגוררת באזור הגיש לאחרונה תלונה למשטרה. האב טען כי טען בן זוגה בן ה-17 של בתו, ניצל אותה לטובת קיום יחסי מין עם חבריו. האבא טען בפני חוקרי המשטרה כי יש בידיו הוכחות למעשים עליהם התלונן, בין היתר ממצאים והתכתבויות ממכשיר הטלפון הנייד של בתו, המחזקים את החשד. מכיוון שהמעורבים בפרשה הינם קטינים, חל איסור מוחלט על פרסום פרטים מזהים של הנערה או של החשודים במקרה. בעקבות המקרה, הנערה הועברה למרכז טיפולי, שם היא זוכה להשגחה פסיכיאטרית.
1 צפייה בגלריה
בעקבות המקרה בבית הספר קיימו שיחות הסברה עם התלמידים
בעקבות המקרה בבית הספר קיימו שיחות הסברה עם התלמידים
בעקבות המקרה בבית הספר קיימו שיחות הסברה עם התלמידים
(המחשה: shutterstock)
גורם המעורה בפרשה סיפר, כי נכון לכתיבת שורות אלו, הבת עדיין לא מסרה עדות במשטרה ולכן החקירה טרם התקדמה בצורה משמעותית. לדבריו, אביה של הנערה אף לקח חלק מהטלפונים של החשודים בפרשה, על מנת לערוך "חקירה עצמאית" משלו טרם הגשת התלונה למשטרה.
גורמים במערכת החינוך ביישוב שבו התרחש על פי החשד האירוע סיפרו כי בעקבות המקרה, בית הספר בו לומדת הנערה, ובית הספר בו לומד החשוד המרכזי בפרשה, ערכו שיחות הסברה ושיח עם התלמידים, על מנת להבהיר להם את חומרת החשדות בפרשה.
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "החקירה עודנה מתנהלת".
ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "בית הספר מתייחס בכובד ראש לכל מידע שמגיע אליו והפנה לכל הגורמים הרלוונטיים להמשך טיפול. מתקיים שיח עם כל תלמיד/ה בהתאם לצורך, והכל על פי הנחיות הגורמים המוסמכים בעניין".