עיריית רעננה תקצה שטח נוסף לטובת "הבית של בנג'י" לחיילים בודדים, מה שיאפשר צמיחה משמעותית של הבית, המונה כבר היום 87 חדרים ומאכלס לוחמים ולוחמות. עם סיום הפרויקט ותוספת של 93 חדרים, עתיד המקום להציע 180 חדרים לחיילים בודדים מהארץ ומחו"ל.
1 צפייה בגלריה
הבית של בנג'י. מגייסים כספים
הבית של בנג'י. מגייסים כספים
הבית של בנג'י. מגייסים כספים
(צילום: אסף פרידמן)
קראו גם >>
הבית הוקם ב־2013 לזכרו של רב סרן בנג'י הילמן ז"ל, ששירת בסיירת אגוז ובגדוד 51 של חטיבת גולני ונהרג בעת פעילות מבצעית ביולי 2006. שאול רורקה, בן דודו של בנג'י ומייסד הבית, סיפר כי התחיל לעבוד על גיוס הכספים וכבר יש באמתחתו 5.2 מיליון דולר לבניית המתחם הנוסף.

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא: "אני גאה בעיר שלי רעננה. בישיבת מועצת העיר העברנו החלטה פה אחד, שהיא מנקודת ראותי התגלמות הציונות בעידן החדש. לראשונה אישרנו לעמותה מקומית, הקצאה נוספת של שטח אדמה, להקים עוד בית לחיילים בודדים, על שם רס"ן בנג'י הילמן. בנג'י, יליד אנגליה, נהרג ב 2006 בקרב עם מחבלים בלבנון. הבית של בנג'י" מאכלס צעירים יהודים מקצוות תבל, שעלו לבדם לישראל ומשרתים ביחידות קרביות. המיזם הפך כל כך מוצלח ומבוקש, עד כי התור להתקבל לבית הולך ומתארך. אני שמח שנוכל להעניק עוד בניין לחיילים בודדים שרובם לא חוזרים לארץ מוצאם, ובוחרים בישראל כמדינתם. אני גאה ומודה לכל מי שסייע להגשים את המהלך".