כשבוע לאחר שפורסם הסרטון שבו תועד מנהל בית הספר התורני מדעי - כפר בתיה זורק אבנים אל עבר ערבים בלוד, תיעוד שהביא את משרד החינוך להגיש נגדו תלונה במשטרה, הוא מקבל חיזוק מפתיע מתלמידיו לשעבר, בוגרי הישיבה: "אשרינו שזכינו להיות תלמידיו של הרב".
1 צפייה בגלריה
תיעוד המנהל מיידה אבנים
תיעוד המנהל מיידה אבנים
תיעוד המנהל מיידה אבנים
(צילום: מסך)
קראו גם >>>
"אנו, מאות של תלמידים, דורות שלמים, שחונכו על ידו" מחזקים את ידיו, כתבו התלמידים מכתב תמיכה פומבי, "הן כשהיה מחנכנו והן כשהיה מנהל ביה"ס שלנו. במשך שנים הוא הנחיל לנו ערכים של אהבת הארץ, עזרה לזולת, סיוע לחלש ודוגמה אישית של מנהיגות אלו הן רק מעט מן הערכים עליהם חונכנו על ידו ואותם ספגנו במשך שנים ממנו.
"יותר משהיה מורה או דמות מקצועית, הוא היה מורה לחיים, מחנך לדוגמה אישית, יש שיאמרו אפילו אבא. הרב הוא דוגמא ומופת - השאיר את ילדיו ואשתו בבית ונסע ללוד תוך סיכון אישי של חייו והלך להגן בגופו על יהודים שנזקקו להגנה מצילת חיים.
"זו דוגמה אישית למסירות, אכפתיות ועשיה למען האחר. של אדם שמחנך ואומר- וגם עושה. אנו גאים להיות תלמידיו, אשרינו שזכינו. ומאחלים לעצמנו לחיות בדרך שחונכנו בה ע"י הרב, ובעז"ה בדרך זו נחנך את ילדינו. כי אכפת לנו".
הבוגרים והתלמידים יצאו בנוסף "לרשויות, למשרד החינוך ולעומד בראשו - השר יואב גלנט, לתמוך ברב וכמובן לבטל את התלונה ולפעול לעזרתו. תושבי רעננה והסביבה יפסידו רבות אם לא יזכו לשלוח את ילדיהם ולהתחנך אצל הרב בביה"ס המדעי תורני בכפר בתיה. הרב חייב להמשיך לנהל את בית הספר", סיכמו.
כזכור, בשבוע שעבר פורסם ב'כאן חדשות' כי הרב, אשר מנהל את בית הספר כפר בתיה ברעננה, צולם כחלק מסרט תיעודי 'דוקתיים', על אדם אחר, זורק אבנים על ערבים בלוד, כחלק מהתפרעויות בשבוע האחרון בעיר.
לאחר מכן משרד החינוך הגיש תביעה במשטרה: "המשרד מצפה ומנחה את כל עובדי ההוראה לפעול לפי חוק", מנגד הרב התנצל בפני הורי התלמידים וטען כי פעל ללא שיקול דעת.