ביום חמישי הקרוב (10.9) בשעות 17:00-19:00 תתקיים בגינה הקהילתית 'הפעמונים' מכירה לקראת ראש השנה.
2 צפייה בגלריה
גינת הפעמונים ברעננה
גינת הפעמונים ברעננה
גינת הפעמונים ברעננה
(צילום: אריה פלדי)
קראו גם >>
ניתן יהיה לרכוש- שתילים, עצים, עלים מעץ המורינגה, נוזל ולבבות דישון מתוצרת הגינה, ובנוסף-  עוגות ועוגיות, תפוחים ממטעי רמת הגולן, פיתות בטעמים מיוחדים, דבש מתוצרת איכותית ועוד.
חברי הגינה מייצרים דשן נוזלי בדרך טבעית ואורגנית המופק מתולעים אדומות הניזונות מקומפוסט של ירקות, פירות וקפה. הדשן מעשיר את איכות האדמה באדניות, בעציצים ובגינה הביתית, ובכך משפר את הצמיחה.
בה בעת, מיוצרים בגינה מקומפוסט וחרסית לבבות דשן ('הלב המלבלב') המשמשים גם הם להעשרת האדמה. את הלבבות מכינים ילדים ונערים מקבוצת "האלופים" בעלי צרכים מיוחדים, המתנדבים בגינה ואף ייקחו חלק בארגון היריד והמכירה.
2 צפייה בגלריה
נוזל הומוס טבעי לדישון עציצים
נוזל הומוס טבעי לדישון עציצים
נוזל הומוס טבעי לדישון עציצים
(צילום: אריה פלדי)
כמו כן, בגינה מגדלים את עצי המורינגה שמוצאם בהרי ההימלאיה. עץ המורינגה נודע בעולם בשל ערכיו התזונתיים המפתיעים ומכונה באזורים שונים בעולם  גם כ- "עץ 300 המחלות". העלים שלו הם בין העלים המרוכזים ביותר בכדור הארץ במינרלים, ויטמינים, נוגדי חמצון, חומרים בעלי פעילות אנטי-דלקתית, אנטי-ויראלית, אנטי-חיידקית ועוד. ברפואה ההודית המסורתית משתמשים בעלים של המורינגה לטפל במגוון גדול של מצבים, כגון בעיות פרקים, סוכרת, לחץ דם, פרזיטים, בעיות במערכת השתן, מחלות עור, חיזוק המערכת החיסונית ועוד.  
בגינה לא נעשה שימוש בחומרי הדברה ולכן כל הגידולים הינם אורגניים. העלים נמכרים בשקיקים של 10-20 גרם במחיר שווה במיוחד. ההכנסות ממכירת תוצרת הגינה יתרמו לטובת תפעול הגינה.