יחידת האכיפה העירונית ממשיכה לקצור הצלחות בעשייתה למען שמירת ביטחון תושבי העיר. השבוע, זכתה היחידה להצלחה ממוקדת בשני אירועים שהתרחשו במקביל, במהלכם סיכלה היחידה גניבת אופניים חשמליים וכן מנעה שימוש בנפצים על ידי בני נוער בעיר.
1 צפייה בגלריה
ניידת יחידת האכיפה ברעננה
ניידת יחידת האכיפה ברעננה
ניידת יחידת האכיפה ברעננה
(צילום: דוברות העירייה)
קראו גם >>>
צוותי האכיפה, שנקראו לסריקה במזרח העיר בעקבות שימוש בני נוער בנפצים, התריעו בפני בני הנוער על מעשיהם, וכן זימנו את הוריהם להמשך הטיפול בנושא. במהלך האירוע, הבחינו אנשי הצוות, בשני בגירים החשודים בניסיון לגניבת אופניים חשמליים, וביצעו מרדף אחריהם ברחבי העיר. המרדף, שבוצע בסיוע צוות נוסף של היחידה שנקרא לתגבור, הוביל למעצר החשודים, תושבי השטחים ששהו בעיר באופן לא חוקי בארץ, והוגש כנגדם כתב אישום.
ראש העיר רעננה חיים ברוידא: "יחידת האכיפה העירונית וצוותיה המיומנים, עושים עבודת קודש בשמירה על ביטחון התושבים ועל איכות החיים ברעננה, בעבודה מאומצת, לילות כימים, במלוא המקצועיות והמסירות. כעיר המציבה את שלומם וביטחונם האישי של תושביה בראש סדר העדיפויות, אנו נמשיך ונפעל בכל האמצעים למנוע כל עבירות בנפש וברכוש בעיר, על מנת להבטיח לתושבנו סביבת מחיה בטוחה, ולמנוע כל מקרי בריוניות ועברות רכוש המפרות את שלוות התושבים וביטחונם האישי".