צ'ילבוקס (CHILLBOX), רשת היוגורט והגלידה הבינלאומית, פותחת סניף חדש בקניון רננים בהשקעה של כמיליון שקל.
1 צפייה בגלריה
סניף צ'ילבוקס ברעננה
סניף צ'ילבוקס ברעננה
סניף צ'ילבוקס ברעננה
(צילום: יעקב מדר)
קראו גם >>>
הסניף החדש, שמשתרע על שטח של 50 מ"ר, מציע יוגורט יווני וטבעי לצד מגוון רחב של קינוחים צבעוניים. לרשת קונספט ייחודי בו הלקוחות יוכלו ליהנות מחוויות שירות עצמי, לבחור בעצמם את הגודל והטעם הרצוי עבורם, למזוג לעצמם את היוגורט ותוספות האהובות עליהם, ללא הגבלה על התוספות
ברשת צ'ילבוקס, רשת יוגורט יווני בינלאומית, ניתן למצוא קונספט ייחודי של יוגורט יווני טבעי ובריא, עם 2% שומן ובעל מרקם עדין ומרענן. בסיסי היוגורט מגיעים ב-8 טעמים שונים- טבעי, תות, מנגו, שוקולד, וניל מדגסקר, עוגיות, בננה, אגוזים ובשילוב מגוון רחב של תוספות עשירות וטעימות כמו צ'יה ואגוזים ופירות העונה בגרסה הבריאה או עם רטבים חמים או קרים, מרשמלו, סוכריות ועוד בגרסה המושחתת שלו. לרשת קונספט ייחודי בו הלקוחות יוכלו ליהנות מחוויות שירות עצמי, לבחור בעצמם את הגודל והטעם הרצוי עבורם, למזוג לעצמם את היוגורט ותוספות האהובות עליהם, ללא הגבלה על התוספות.
את היוגורט תוכלו לקבל בשלושה גדלים: קטן (24 ₪), בינוני (28 ₪) וגדול (34 ₪) ועליו תוכלו לבזוק כל מה שתרצו, החל מפירות טריים ועד מרשמלו קטן ומתוק.
בסניף ניתן גם למצוא בסניף מגוון עשיר ורחב של גלידות איטלקיות איכותיות ומשובחות, שייקים, וופל בלגי, קרפים, מעדני אסאי, מעדני מוזלי, מיצים טבעיים, קינוחים מיוחדים, קפה ועוד.
הסניף החדש של רשת צ'ילבוקס מעוצב בעיצוב חדשני בצבעים של ורוד ולבן, בהתאם לצבעי הדגל של הרשת והקינוחים שהם מגישים.