מטרופולין מציגה שיפור משמעותי בדירוג משרד התחבורה ונמצאת במקום הראשון מבין חברות התחבורה הציבורית עם ציון של 98 נקודות.
קראו גם >>>
בסוף השבוע הופץ דוח משרד התחבורה, ובו סיכום מדד הדיוק של ציוני חברות התחבורה בחודשים האחרונים, המהווה טיוטה לממוצע של החציון הראשון של 2021.
בשנים האחרונות מפעיל משרד התחבורה מערכת בקרה אלקטרונית על נסיעות התחבורה הציבורית, המנטרת את כל נסיעות הקווים שברישוי החברה.
בשקלול החברות מדורגת חברת מטרופולין במקום הראשון עם הפעלת אשכול השרון ואשכול שרון- חולון מרחבי וכן אשכול הנגב. החברה הגיעה להישג מרשים בביצוע עם ציון של 98.34 בחודש ינואר וציון של 97.04 בדצמבר.
החברה מציגה בדירוג זה שיפור משמעותי וגבוה מעל המצופה, בדירוגים קודמים בשנה שעברה, מיקומה של החברה היה לעיתים בתחתית הטבלה. בשנה האחרונה מצביעים בחברה על השקעה מרבית בדיוק ביצוע הנסיעות ובעמידה בזמנים של הנסיעות. לפני כארבעה חודשים מונה לתפקיד מנכ"ל החברה, רן מרום אשר מכוון להשקיע את מירב המאמצים ולהביא לשיפור השירות עבור נוסעי התחבורה הציבורית.
בתקופה האחרונה מתמודדים בחברה עם הנחיות משרד התחבורה ומשרד הבריאות ולצידם ניתן דגש על עמידה בלוחות זמני הנסיעות וכן צומצמו משמעותית מקרים של איחורים לאיסוף בתחנות ובהגעת קווים, לצד שיפור במענה מהיר לפניות הנוסעים במרכז הטלפוני.
בדוח משרד התחבורה שפורסם נבדקו פרמטרים רבים באמצעות בקרה אלקטרונית יעילה. במסגרת זו נבדקים איחורים , הקדמות, אי ביצועים של כלל הקווים ואי ביצועים של קווים מעוטי נסיעות וכו' ביניהם ; עמידה בלוחות זמנים, התאמת האוטובוסים לקו, נסיעה בהתאם למסלול הקו, עצירה בתחנות, צל וניקיון בתחנות האוטובוס, טיפול ומענה לתלונות הציבור, נתוני סקר שביעות רצון בקרב הנוסעים בתח"צ, אי ביצוע, שילוט אלקטרוני, מערכות כריזה ובקרות מיוחדות הנעשות על ידי משרד התחבורה.
ערן כץ, יו״ר מטרופולין, אמר היום כי ציוניה של מטרופולין בדו״חות הבקרה האחרונים של משרד התחבורה, משקפים את ההשקעה הרבה של מנהלי ועובדי החברה, למען שיפור איכות השירות שמספקת מטרופולין לנוסעיה. נמשיך לפעול בכל התחומים על מנת לספק שירות איכותי גם בעתיד, למען ציבור הנוסעים שלנו.