השבוע נסגרה התלונה בעניין חריגות הבנייה בביתה של סגנית ראש העיר, דרורה כהן, שהגיש חבר המועצה לשעבר מרסלו גל.
1 צפייה בגלריה
דרורה כהן. "בוחרת להתעסק בטוב"
דרורה כהן. "בוחרת להתעסק בטוב"
דרורה כהן. "בוחרת להתעסק בטוב"
(צילום: אסף פרידמן)
קראו גם >>
"ממצאי בדיקה שבוצעה לבירור טענותיך, במסגרתה נערכו בירורים אל מול הגורמים הרלוונטיים לרבות ביקור במקרקעין ובנכס נשוא התלונה, עולה כי נסיבות העניין בכללותן אינן מצדיקות פתיחה בחקירה", כתב אריאל גור, מנהל אגף חקירות ליבה מהרשות לאכיפה במקרקעין במשרד האוצר.
כזכור, ביוני השנה הגיש גל מכתב תלונה לאגף ההנדסה על עבירות בנייה לכאורה בנכס של כהן, וצירף מסמכים המאשרים כי יש לכאורה חריגות בביתה. כהן אמרה אז בתגובה כי "מדובר בבנייה שנעשתה לפני מעל 40 שנה. קיבלנו על הבנייה הזאת היתר". בעקבות התלונה, השעתה את עצמה כהן באופן עצמאי מישיבות הוועדה העירונית לתכנון ולבנייה בה היא חברה.
בימים האחרונים התבשרה כהן גם על סגירת תלונה נוספת נגדה בנושא ניגוד עניינים בין תפקידיה בהתנדבות כיו"ר מועצת המתנדבים בעיר, וכרכזת המתנדבים היישובית של תנועת של"ם (שירות לאומי מבוגר), דבר שהעמיד אותה בפוזיציה בה בכוחה להעדיף את ארגונה שלה על פני ארגונים אחרים. התלונה נסגרה לאחר שכהן פרשה לאחרונה מתפקידיה בתנועת של"ם. "כיון שהובהר שבעניינים האישיים נערך לגברת כהן הסדר ניגוד עניינים ולאחר שנמסר כי חדלה מאותו עיסוק שעורר את החשש לניגוד עניינים, הפנייה התייתרה והטיפול בה הסתיים" נכתב.
"אני בוחרת להתעסק בטוב, אני יודעת שאני רוצה טוב. אני מאחלת לכולנו לראות טוב ולעשות את התפקיד שלנו, בעיר הזאת בפרט ובעולם הזה בכלל, הכי טוב שאנחנו מסוגלים", כתבה כהן לאחר שקיבלה את שני המכתבים על סגירת התלונות נגדה.