תלמידת תיכון לשעבר (כיום בת 21) הגישה תביעה לפיצויים נגד קניון רננים בטענה, כי נפלה מגובה של 10 מטר כאשר ניסתה לחלץ חתולה שהייתה תקועה מעבר למעקה בקומה הראשונה, ונותרה עם נכויות רבות.
2 צפייה בגלריה
קניון רננים
קניון רננים
קניון רננים
(צילום: עמית שעל)
באמצעות עו"ד ענת גינזבורג, מומחית לתביעות נזיקין, טוענת התובעת כי כשהייתה בת 16 וחצי נפלה מגובה של כ-10 מטרים מהקומה הראשונה אל קומת הכניסה בקניון כשניסתה לחלץ חתול שנתקע מעבר למעקה הזכוכית. לדבריה, מעבר למעקה הייתה רצפה, כך שהיא לא חששה לעלות על כסא ולעבור את המעקה כדי לקחת את החתול, אולם כשדרכה על הרצפה, הסתבר כי מדובר בלוח גבס והיא צנחה מגובה רב.
היא הועברה לבית חולים שם אבחנו הרופאים שברים בכל חלקי גופה. היא עברה ניתוח ברגלה וכמה ימים לאחר מכן עברה ניתוח נוסף בו בוצע שחזור לשבר במרפק ע"י פלטות. היא אושפזה במחלקה האורטופדית מיום למשך 34 ימים במהלכם עברה ניתוחים וטיפולים שונים. לבסוף היא שוחררה לביתה עם משככי כאבים, כשהיא בכסא גלגלים רוב הזמן וסובלת מנזקים רבים.
2 צפייה בגלריה
עו"ד ענת גינזבורג
עו"ד ענת גינזבורג
עו"ד ענת גינזבורג
(צילום: אמיר יהל)
לטענת עו"ד גינזבורג, שאף ביקרה במקום הנפילה, היא הבחינה כי בקניון קיימות מצלמות אבטחה ודרשה לקבל את קלטת הווידאו המתעדת את נפילת התובעת, אולם סורבה.
לטענת התובעת, לאורך תקופה ממושכת היא עברה טיפולי פיזיותרפיה, אולם עדיין נותרה עם מספר נכויות, כגון נכות אורטופדית בגבה ובידה, נכות תפקודית המגבילה אותה בהליכה. לדבריה, נזקיה עד כה נאמדים במעל למיליון שקל כאשר את הסכום הסופי היא משאירה לקביעת בית משפט השלום ברמלה.
מהנהלת קניון רננים טרם נמסרה תגובה.