דוברת עיריית רעננה בשלוש השנים האחרונות, סיון בהט ברשי הודיעה על התפטרותה ותסיים את תפקידה בקרוב. היא תישאר בתפקידה עד לאמצע חודש ינואר כדי לסייע בחפיפה של הדובר או הדוברת הבאים.
1 צפייה בגלריה
סיון בהט ברשי
סיון בהט ברשי
סיון בהט ברשי
(צילום: פרטי)
קראו גם >>
בהט – ברשי תצטרף לבכירים נוספים בעירייה שעזבו לאחרונה את תפקידם, למשל זיוה גבאי ששימשה כמנהלת האגף לשירותים חברתיים בעירייה ועזבה את תפקידה לאחר מעט פחות משנה.
בקונטקסט הזה, העלה במהלך סוף השבוע חבר המועצה יקי ודמני פוסט ברשתות החברתיות, תחת הכותרת "סיבה עצובה לדאגה", ובו כתב כי "כולנו צריכים להיות מאוד מודאגים מגל עזיבות של בכירים מעיריית רעננה שלנו. עברו כ-22 חודשים לקדנציה של ראש העיר החדש ומאז עזבו כשלושים מנהלים בכירים במעמד של ראש מחלקה ומעלה... כל מי שרעננה יקרה לליבו חייב להיות מודאג".
אני חושבת שאחרי שלוש שנים וחצי בתפקיד הגיע הזמן", אמרה ברשי בהט למיינט רעננה, "דובר ברשות מקומית זה תפקיד מאוד שואב ומאתגר. עם זאת, זה גם תפקיד הכי מעניין שיש כי את מתעסקת בכל תחומי החיים. אני עדיין לא יודעת לאן פניי מועדות, עכשיו מחפשת את האתגר הבא".
הדוברת העוזבת הוסיפה כי "זכיתי להיות חלק מעירייה מובילה הפועלת מתוך תחושת שליחות ומחויבות לתושבי העיר . אני מודה על ההזדמנות והאמון שנתנו בי ראשי הערים שעבדתי איתם, ורוצה להודות באופן אישי לצוות דוברות העירייה שעובד סביב השעון למען העשייה הציבורית, ולעמיתיי מעיריית רעננה על שיתוף הפעולה ועבודת הצוות".