סיוט בבניין המשותף: משפחה סולידית ברעננה לה ילדים קטינים חוותה בחודשים האחרונים מסכת שלמה של התעללות מילולית שכללה איומים ברצח שכוונו גם לאב המשפחה וגם לילדיו על ידי תושבת העיר.
1 צפייה בגלריה
מסכת טרור והתעללות מילולית
מסכת טרור והתעללות מילולית
מסכת טרור והתעללות מילולית
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>>
על פי כתב האישום שהוגש נגד תושבת העיר עולה כי באחד המקרים, בעת שש אב המשפחה לביתו, בעודו בחניית הבניין, החלה הנאשמת לקלל ולאיים את המתלונן כאשר היא צועקת לעברו מחלון ביתה: "נבלה, שתמות, אני ארצח את הילדים שלך, עוד פעם הגיע הנבלה הזה, שתלך לעולם הבא, מי שעשה אותך אתה חושב שאני משוגעת, אני אפגע בילדים שלך אני אהרוג אותם אם אני אראה אותך אני אחתוך להם את הגרון. אני אראה לילדים שלך מה זה".
מסכת ההתעללות המשיכה ובמקרה אחר שראתה אותו השכנה ממרפסת ביתה היא החלה לקלל ולאיים עליו באומרה לו: "בן זונה, מרה שחורה, הלוואי שתמות, אני ארצח את הילדים שלך".
במקרה אחר, בשעת לילה עת ישנו בני המשפחה החלה התושבת להרעיש במשך כשעה, בכך שדפקה בחוזקה על קירות ביתה באמצעות חפצים, עד שהילדים קמו בבהלה ובפחד.
עם הגשת כתב האישום העניק בית משפט השלום בכפר סבא צו הרחקה לפיו נאסר על התושבת להתקרב למתלונן וקטיניו, לאיים על המתלונן ועל קטיניו, לבלוש אחר המתלונן, לארוב לו, להתחקות אחר תנועותיו או מעשיו או לפגוע בפרטיותו בכל דרך אחרת. לפגוע בחופש התנועה של המתלונן וקטיניו. כמו גם, נאסר עליה ליצור עימו ועם קטיניו קשר בעל פה בכתב או בכל דרך אחרת, בטלפון או בסלולארי.