המקרה שאירע לאחרונה לקרן נחמיאס, יכול להיות מערכון קומי אלמלא הבדיחה הייתה על חשבונה.
1 צפייה בגלריה
פקח עם קרטון פיצה בידיו
פקח עם קרטון פיצה בידיו
פקח עם קרטון פיצה בידיו
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
"ערב אחד הופיע אצלי פקח עירייה עם קרטון פיצה שאכלתי לפני כמה ימים והודיע לי שמצאו אותו באחד הבניינים הסמוכים. לטענתו אני יצאתי מהבית והשלכתי אותו ולכן כעת עליי לשלם קנס בסך 730 שקלים".
ביום חמישי שעבר, בשעות הערב, נשמעה דפיקה בדלת בבית משפחת נחמיאס. "שמעתי מרחוק קול של גבר שואל בהחלטיות 'מי זו קרן נחמיאס?'", היא מספרת, "הגעתי ואמרתי שזו אני ואז הוא אמר לי שאני זרקתי קרטון בבניין ליד. אמרתי לו שלא יכול להיות כי לא הייתי כל היום בבית, אבל הוא אמר שנמצא קרטון פיצה על המדרכה בבניין ליד.
אחרי דקה נזכרתי שהזמנתי פיצה לפני כמה ימים אבל לאחר שסיימנו לאכול, השלכתי אותו לפח קרטונים בחדר אשפה של הבניין. הוא מצידו התעקש ואמר שזרקתי את הקרטון לרחוב, ולא עזר שניסיתי להסביר לו שזה לא הגיוני שאצא מהבית ואלך 200 מטר כדי להשליך קרטון פיצה כשיש לנו חדר זבל בבניין.
הוא התעקש ואמר שהמנקים אמרו שהם לא זרקו ואני עניתי שלמרות מה שהם טוענים אני כן השלכתי", מספרת נחמיאס בייאוש, "הפקח אמר שהוא צריך לחשוב מה לעשות ולהתייעץ ואחרי כשעה חזר עם דוח של 730 שקלים. לא הייתה לו הוכחה ולא צילום, אבל מבחינתו אנחנו יכולים להגיש ערעור. זה מייאש. לא ברורה המדיניות ודרך הפעולה הזו שכל אחד באמצעותה יכול לפגוע בשכן שלא מוצא חן בעיניו רק על ידי השלכת פסולת ששייכת לו".
מעיריית ראשל"צ נמסר: "מדובר בהשלכת קרטוני פיצה וירקות לרחוב, כאשר על הקרטונים נותרה מדבקת הזמנת הפיצה על שם הפונה".