במשטרת ישראל התקבלו תלונות מבעלי בתי עסקים כי לאחר שהתפרצו לבתי העסקים שלהם. בחקירה מורכבת ומאומצת של המשטרה, הצליחו חוקרי המשטרה לקשור שני חשודים למעשי ההתפרצות, כך עלה כי ביום 13.7.20 התפרצו לחנות משקפיים ברח' אחוזה ברעננה. החשודים ניתצו את דלת הכניסה הראשית העשויה זכוכית וגנבו 35 זוגות משקפיים ממותגים בשווי כולל של למעלה מ-17,000 שקלים.
1 צפייה בגלריה
פריצה ברחוב אחוזה ברעננה
פריצה ברחוב אחוזה ברעננה
פריצה ברחוב אחוזה ברעננה
(צילום: באדיבות משטרת ישראל)
אירוע התפרצות נוסף אירוע ביום 31.7.20 אז החשודים הגיעו לחנות לציוד משרדי ברחוב אחוזה ברעננה, ניתצו את דלת הכניסה העשויה זכוכית וגנבו 4 משחקי פלייסטיישן, 4 משחקי XBOX ו-4 קונסולות משחקים ומטען בשווי כולל של למעלה מ-5,000 שקלים.
אירוע התפרצות נוסף אירע ביום 2.8.20 אז התפרצו החשודים לחנות קוסמטיקה ברח' ויצמן בכפר סבא. אחד החשודים טיפס על סורגי החנות וניתץ את השמשה, גנב בשמים והעביר לחשוד האחר. כך עלה כי החשודים גנבו בשמים בשווי כולל של למעלה מ-18,000 שקלים.
חשוד אחד, בן 26 מרעננה, נעצר ביום 4.8.20 לאחר חיפוש שנעשה בביתו. החשוד הנוסף, בן 37 מרעננה נעצר למחרת. מעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת.
חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה נגדם כתב אישום המכיל 3 אישומים בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, פריצה לבניין שאינו דירה וביצוע גניבה, גניבה והיזק לרכוש במזיד. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.