תושב האזור חשד לשווא כי אשתו מנהלת רומן עם אדם אחר והחל לאיים עליה. האישה ההמומה יצרה בשבוע שעבר קשר עם עו"ד זהר רון וביקשה ממנה לבדוק אפשרות להוציא לו צו הרחקה.
"הסברתי לה שבגלל נושא הקורונה בתי המשפט מנהלים דיונים רק במקרים דחופים", מספרת עו"ד רון. "הצעתי לה לנהל שיחה עם בעלה ולהוכיח לו כי חשדותיו אינם מבוססים. האיש הבין לבסוף כי הוא טעה בגדול והתנצל. כעת שניהם בבידוד ביחד".
2 צפייה בגלריה
(עמדו בפני גירושים? צילום המחשה: shutterstock)
הפרשה החלה כשהבעל שמע את אשתו משוחחת עם קרוב משפחתה שמתגורר במדינה מוכת קורונה בחו"ל. "אמרתי לו שאני אוהבת אותו, מתגעגעת אליו ודואגת לו", סיפרה האישה לעו"ד רון. "ביקשתי ממנו לשמור על עצמו בתקווה שנוכל להיפגש בקרוב. בעלי שמע את השיחה ללא ידיעתי ומייד התפרץ עליי במופע אימים מפחיד בסגנון: 'חשבת שאני במקלחת אז ניצלת את ההזדמנות כדי להתקשר למאהב! את בוגדת בי! עכשיו התגלתה האמת'".
האישה סיפרה עוד כי זו הפעם הראשונה בחייהם המשותפים שבה האישה ראתה את בעלה בהתקפת זעם ובמשפטים מצידו בנוסח "זה יהיה הסוף שלך ושלו! אם יש דבר אחד שלא אסכים בחיים לקבל זה אישה בוגדת! זה לא מגיע לי וזה לא יימשך אפילו יום אחד. איזה טיפש הייתי".
בשלב זה היא פנתה לעו"ד רון בבקשה שתוציא לה צו הגנה דחוף מחשש שהוא עלול לפגוע בה. "כעורכת דין לענייני משפחה וכמגשרת הבנתי מייד שהפתרון במקרה הזה הוא לא דרך בית המשפט בקבלת צו הגנה אלא בשיחה עם הבעל שתבהיר לו מה באמת קרה ועם מי האישה שוחחה", מסבירה עו"ד רון.
2 צפייה בגלריה
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
(צילום: פרטי)
"אמרתי לו שזה קל מאוד להוכיח את זה ושהאישה מסכימה לאפשר לו לבדוק בהיסטוריית השיחות היוצאות של מכשירה הנייד למי היא התקשרה. הבהרתי לו שאם יתברר כי הוא טעה בהערכתו הוא יהיה חייב לה התנצלות ענקית על האשמות השווא וההתנפלות עליה. הוא השיב 'הלוואי שאת צודקת'".
מה קרה בהמשך?
"האמת יצאה לאור והבעל הבין כי טעה בגדול. האישה סלחה לו וצו ההגנה הפך למיותר. בגלל הגבלות הקורונה אף אחד מהם לא עזב את הבית והם חזרו לחיים משותפים בבידוד על מי מנוחות. המסקנה המתבקשת: אל תקפצו למסקנות מיותרות לפני שאתם יודעים את כל התמונה. גם אם משהו נראה ונשמע רע במיוחד, עדיין עדיף לנסות לדבר ולבדוק מה באמת קרה".