נקמה כואבת: תושב האזור שניהל מערכת יחסים עם גבר אחר חש נבגד לאחר שבן זוגו עזב אותו לטובת בחורה ואף התעלם ממנו במהלך שיחה.
כדי לנקום בו הוא שלח תמונות אינטימיות שקיבל ממנו לאביו ולבת זוגו והודיע להם כי הוא הומו. כעת הוא מואשם בבית המשפט בהטרדה מינית, התנכלות ופגיעה בפרטיות.
1 צפייה בגלריה
אסיפת ההורים הובילה לרומן אסור
אסיפת ההורים הובילה לרומן אסור
הנקמה היתה מפתיעה ולא נעימה
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
על פי כתב האישום, שני הגברים ניהלו מערכת יחסים זוגית במשך כחצי שנה. במהלך התקופה, שלח המתלונן לנאשם תמונות אינטימיות שלו בהן הוא נראה לבוש בבגדי הלבשה תחתונה של נשים ואוחז באיבר מינו.
בשלב כלשהו ביקש המתלונן לסיים את הקשר עם הנאשם והודיע לו כי הוא מנהל קשר זוגי עם בחורה. כעבור זמן מה שוחחו השניים אך הנאשם חש כי בן זוגו מתעלם ממנו ולכן החליט לנקום.
למחרת, הוא שלח הודעות לנייד של אביו של בן זוגו וכתב "רציתי ליידע אותך שהבן שלך הומו וסליחה שזה יוצא ככה.. ניהלתי איתו מערכת יחסים מינית במשך שנה. יש לי תמונות. אני שנה שלמה איתו ויש לו חברה והוא בוגד בה". אם לא די בכך, צירף הנאשם להודעות את התמונות שקיבל מהמתלונן.
באותו היום שלח הנאשם הודעות גם לחברתו של המתלונן וכתב לה כי הוא "הומו ומחובר לאפליקציית היכרויות של הומואים". גם בת הזוג קיבלה את התמונות האינטימיות ומיד לאחר מכן בחרה להפסיק את הקשר עם בן זוגה.
השבוע כאמור, הוגש כתב אישום נגד מפיץ ההודעות והתמונות בגין הטרדה מינית והתנכלות, ופגיעה בפרטיות.