OutSite - זהו שמה של פלטפורמה חברתית מהפכנית למציאת "אהבה בלתי מתפשרת, שמשנה את כללי המשחק ושונה מכל אפליקציית היכרויות שהכרתם עד כה". כך מבטיח היזם יובל צאיג, יליד הרצליה וכיום תושב רמת השרון, בוגר תיכון הראשונים, בעל תואר שני בתקשורת פוליטית, מנהל תפעול בבר, חובב מוסיקה ובישול, בן 46, ועדיין רווק.
1 צפייה בגלריה
יובל צאיג. "רובנו מעדיפים זוגיות רצינית ולא קשרים מזדמנים"
יובל צאיג. "רובנו מעדיפים זוגיות רצינית ולא קשרים מזדמנים"
יובל צאיג. "רובנו מעדיפים זוגיות רצינית ולא קשרים מזדמנים"
(צילום: ראובן שוורץ)
קראו גם >>>
עם כל הנתונים האלה עדיין רווק?
"בעבר הרחוק היו לי מערכות יחסים שלא הוביל לכיוון רציני. במציאות של היום, לא משנה כמה טוב אנו נראים וכמה מוצלחים אנחנו, ברגע שמיצינו את ההזדמנות להכיר בסביבות החברתיות המסורתיות – צבא, אקדמיה, עבודה, חברים, אנו חייבים להשתמש באפליקציות או באתרי הכרויות. אנו עלולים להיכנס לעולם שלא בטוח שנצא ממנו עם זוגיות. מגיל 32 הייתי רשום באתר היכרויות של אקדמיים. שילמתי דמי מנוי לחצי שנה, כי חשבתי שזה יספיק, ובאמת חיפשתי קשר רציני. עשרות רבות של שעות בניסיונות כושלים, בבהייה עצובה, בתסכול. רוב הבחורות שפניתי אליהן לא ענו לי ואפשר לספור על כף יד אחת את מספר הפגישות. אחרי שחרשתי את כל האתר חיכיתי לפנים חדשות ולא ידעתי שכל פרופיל חדש עם תמונה יפה מקבל מאות פניות. נוצר צוואר בקבוק והרבה הזדמנויות מתפספסות. אחרי שלוש שנים, בגיל 35, יצאתי משם ללא זוגיות, מיואש וחסר ביטחון. אני קורא לתקופה הזאת - תקופת החושך בזוגיות שלי".
לדברי צאיג, רבים מאלה שפותחים כרטיס או פרופיל לא באמת מעוניינים להכיר שם. "אולי מצפים לחיזוקים וחיזורים, אולי רוצים להפיג שעמום או לחפש הרפתקאות. לדבריו, "יש כאלה שעלולים לפתח קשר פיזי ורגשי עם אנשים שלא מתאימים להם בטווח ארוך. ואחרים, שהגיעו לשלב הייאוש וגם החברים שלהם התייאשו מהם, כבר לא מכירים להם את החברים שלהם, אולי חושבים שהם לא באמת רוצים קשר רציני. אבל רובנו מעדיפים להיות בזוגיות אמיתית - לא בקשרים מזדמנים ובטח שלא לבד".
לכל אלה שהתייאשו מהאפליקציות או תקועים ברשתות החברתיות הוא רוצה לפתח פלטפורמה חדשה להיכרויות. "החלטתי לשים קץ להרגשה שאנחנו בורג קטן בין אלפי פרופילים. להרבה מאיתנו קשה לחפש וקשה למצוא. OutSite תשלח לך התאמות בעזרת אלגוריתם, תשלח התאמות לפי העדפות ותפלטר את המאפיינים שממש חשובים לך, בדיוק כמו חבר טוב שמכיר אותך היטב. באפליקציה לא תוכל לקבל התאמות כל עוד אתה יוצא לדייטים. רק אחרי שסיימת קשר, האפליקציה תפתח לך שוב חלון שיחה פרטי.
"כיוון שהמערכת קשורה לפייסבוק, היא מזהה את החברים שלך, ואתה מחובר גם לכל החברים שכבר נמצאים באפליקציה. זה כמו WAZE, אבל של אהבה. להבדיל מהאפליקציות הקיימות שהאינטרס שלהן הוא שהמנויים יישארו אצלם כמה שיותר זמן. אני אגבה דמי חבר חד פעמיים ואעשה הכול כדי שהחברים יצאו מהאפליקציה כמה שיותר מהר".
בימים אלה הוא פתח פרויקט לגיוס המונים בהדסטארט. היעד - מיליון שקל. "פיתוח הפלטפורמה יקר מאוד. אני מציע לכל מי שמעוניין בשירות הזה להשקיע 200 שקל ואלה יהיו דמי החבר שלו. וכך 5,000 משקיעים, שישלימו את המיליון, יהפכו למאגר ענק של משתמשים. השאיפה היא להשלים את הגיוס ואת הפיתוח בתוך כמה חודשים".
להשתתפות בפרויקט - לחצו כאן.