משטרת ישראל עצרה צעיר מראש העין בגין שוד בחנות לשעוני יוקרה ברעננה. השבוע הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע ובכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר.
האירוע התרחש ב-2 בינואר השנה, אז התקבל במשטרה דיווח על שוד בחנות שעוני יוקרה ברחוב אחוזה ברעננה.
וכך זה נראה במצלמת האבטחה בחנות:
(צילום: דוברות משטרת ישראל)
מחקירה אינטנסיבית ומאומצת של חוקרי המשטרה התברר כי החשוד תכנן ביחד עם אחרים, לשדוד בחנות לשעוני יוקרה כאשר מספר ימים קודם לאירוע השוד, הגיעו שני חשודים אחרים לחנות והביעו עניין בשעונים, תוך שהם בוחנים את המקום.
עוד העלתה החקירה, כי ביום השוד, שעות ספורות קודם לכן, הגיע החשוד ביחד עם אדם אחר לחנות כשהוא לבוש כחרדי והתעניין בשעון מסוים. החשוד השני נכנס זמן קצר אחריו לחנות אך הבחין כי הדלת לא נפתחה, סימן בראשו לשלילה לחשוד והשניים עזבו את המקום.
1 צפייה בגלריה
שוד חנות תכשיטים ברעננה
שוד חנות תכשיטים ברעננה
שוד חנות תכשיטים ברעננה
(צילום: דוברות המשטרה)
כמה שעות לאחר מכן, שוב הגיע החשוד לחנות וביקש מהמוכר למדוד את אותו השעון. זמן קצר אחרי, הגיע שותפו, החזיק את דלת החנות וסימן לחשוד לברוח. החשוד ריסס בגז פלפל את המוכרים שהיו בחנות והשניים נמלטו מהמקום. שני מוכרים קיבלו במקום טיפול רפואי.
מחקירת המשטרה עולה כי שוויו של השעון היוקרתי שנגנב מוערך בעשרות אלפי שקלים.
החשוד, בן 21 מראש העין, הסגיר עצמו לתחנת המשטרה ב-13 בפברואר ומעצרו הוארך מעת לעת. בדיון שהתקיים השבוע הוארך מעצרו ב-4 ימים. במעמד הדיון הוגשה הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. נגד החשודים האחרים, החקירה עודנה מתנהלת.