זוג מהאזור החליט לאחרונה לפרק את החבילה מכיוון שחברו הטוב של הבעל סלד מהאישה מהרגע הראשון שהכיר אותה. כשהאישה מאסה במצב ואחרי שאותו חבר הצליח לסכסך בינה ובין בעלה היא הציבה לו אולטימטום: אני או הוא. אחרי שהבעל בחר באפשרות השנייה כל שנותר היה לנסח את הסכם הגירושים ביניהם.
2 צפייה בגלריה
הציבה אולטימטום
הציבה אולטימטום
הציבה אולטימטום
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
"זאת ממש הייתה שנאה ממבט ראשון", סיפרה האישה על הרגע שבו פגשה את החבר של בעלה. "בעלי אמר שזה בגלל שהמראה שלי מזכיר לו את אחת החברות שלו לשעבר שהשאירה בו צלקות. את מבינה עם מה התמודדתי? הוא תירץ את היחס המגעיל שלו כלפיי בזה שאני כפילה של האקסית שלו והוא לא יכול לשכוח את מה היא עוללה לו".
האישה גם סיפרה שאותו חבר אמר לבעלה: "מכל הנשים בעולם אתה בוחר להתחבר דווקא איתה? אתה כאילו מזכיר לי את הטראומה של חיי. למה אתה נדבק דווקא לזאת? איזה מין חבר אתה?"
למורת רוחו של אותו חבר, הקשר בין השניים התהדק. כשבני הזוג החליטו להתחתן והשניים בישרו זאת לאותו חבר, הוא החל לפקפק ברצינות הקשר באמירות בנוסח: "אני בכלל לא בטוח שאתם מתאימים, אתם עושים טעות מרה". הוא אף אמר לשניים כי לא יוכל להגיע לחתונתם מכיוון שיש לו מילואים באותו היום.
מתברר כי גם אחרי החתונה סירב החבר לבקר בביתם של הזוג, ובכל שיחת טלפון עם הבעל הוא חזר ואמר לו כמה הוא מאוכזב מהבחירה שלו. במקביל ניסה הבעל לשכנע את אשתו הטרייה להתקשר לחברו, לפייס אותו ולהזמין אותו לביתם. ואולם היא סירבה וטענה שלא מגיע לה יחס מחפיר כזה אחרי שמעולם לא פגעה בו ולא עשתה לו משהו רע. "אין שום סיבה לעוינות שלו כלפיי", היא הבהירה לבעלה. "הוא מתנהג בצורה מוזרה וילדותית".
2 צפייה בגלריה
עורכת הדין זהר רון
עורכת הדין זהר רון
עורכת הדין זהר רון
(צילום: באדיבות רון)
אחרי שנואשה מהמצב היא ביקשה מבעלה לנתק איתו קשר והבהירה כי אינה "מסוגלת לסבול את הצל שהוא מטיל על הזוגיות שלנו". הבעל ההמום סירב והטיח בה: "לא תצליחי לסכסך ביני לבינו, הוא חלק מחיי". בשלב זה הטיחה בו האישה: "מצידי אתה יכול להתחתן עם החבר הטוב שלך, אותי הפסדת".
ואכן, השניים הגיעו למשרדה של עו"ד זהר רון, וביקשו שתנסח להם הסכם גירושים. "המסקנה היא שזוגות נשואים צריכים לדעת להשתיק רעשי רקע חיצוניים כי ברגע שנותנים לגורמים עויינים להתערב ולסכסך, הדרך לגירושים קצרה", אומרת רון.