"קיבלתי איומים על חיי": מיכה מנהל אחוזת מישל בוטיק ברמות השבים שתועד בשיחת טלפון אומר לתושבת שדרות, מלי, כי לא יעניק לה הנחה כי "תושבי שדרות שמים ביבי בקלפי וצריך להעניש אתכם" נשמע השבוע מוטרד במיוחד לאחר שלדבריו "לא רק שהעניין יצא מכל פורפורציה והגיע למימדים שגובלים באיומים על חיי, אלא שבאמת מי שמכיר אותי יודע שזה היה בהומור, גם שומעים את זה בהקלטה".
1 צפייה בגלריה
מלי. "אני מרחמת עליו"
מלי. "אני מרחמת עליו"
מלי. "אני מרחמת עליו"
(צילומים: רונן פרץ, פרטי, לע"מ)
קראו גם >>>
כזכור, מלי, תושבת שדרות רצתה לצאת יחד עם משפחתה לנופש לסוף שבוע, בכדי להירגע ממבצע שומר החומות. היא התקשרה ל'אחוזת מישל בוטיק', להזמין נופש עבור שבע משפחות, ומיכה מנהל הצימרים דרש 15,000 שקלים לשני הימים אותם ביקשה להזמין, מלי טענה כי המחיר גבוה והתעניינה אם יש הנחה לתושבי שדרות. מיכה ענה לה בשיחה שהוקלטה: "המחיר הוא בעיקר כי אתם תושבי שדרות, אתם תמשיכו ללכת לקלפי ולשים ביבי, אז צריך להעניש אתכם; את לא חושבת?!". מלי, שחשה עלבון והשפלה, העלתה פוסט בפייסבוק שהפך לוויראלי והגיע גם לתקשורת.
הפרסום גרר שיח נרחב ברשתות החברתיות שכלל בעיקר השמצות כלפי בעל הצימר, וקריאה לחרם על המקום.
בשדרות הפך העניין לשיחת היום: "הרגשנו מושפלים עד עפר", אומר השבוע איש התקשורת תושב העיר אלברט גבאי, "אין דבר יותר נמוך מזה. אני מתבייש שיש יהודים או ישראלים כאלו, זה מביש, מרתיח דם, ומקומם, אנחנו שהפכנו להיות המגן האנושי של עם ישראל, מתייחסים אלינו בצורה כזו. אנחנו לא דורשים חינם מאף אחד, אז רוצים להעניש אותנו כי חלקנו מצביעים לליכוד. הבנתי שהוא התנצל אחרי ההד התקשורתי, אני לא קורא לחרמות על אף אחד, אבל הוא צריך להתבייש. זה מרתיח את דמנו עד עכשיו".
כאמור, השבוע אומר מיכה: "מדובר בתקרית מצערת. מי שמכיר אותי יודע שאני כל הזמן משוחח ככה בהומור וציניות, ובכל אופן אני מתנצל על כך מעומק לבי, והתנצלתי באופן אישי יומיים אחרי עוד לפני כל ההד התקשורתי. מלי בעצמה יכולה להעיד על כך".
מלי מאשרת את דבריו של מיכה ואומרת השבוע: "מבחינתי העניין הזה נגמר, אני שכחתי מזה. הוא התנצל בפניי באופן אישי יומיים אחרי עוד לפני פרסום הכתבה בטלוויזיה, ומבחינתי זה מאחורינו. אני אומנם לא מקבלת את דבריו שזה היה בהומור אבל הוא טעה, כולנו טועים אנחנו בני אדם, ואני חושבת שגם עשו לו לינץ' יותר מדי. אני מרחמת עליו, ולא רוצה שיקרה לו רע כי אני חושבת שהוא באמת אדם טוב, רק עשה טעות. כולנו יהודים וכולנו טועים ולא צריך לפגוע באנשים שטעו ובמיוחד שהתנצלו, זה גלש למימדים לא טובים".
מיכה סיכם: "עברתי ימים לא פשוטים, ואני רוצה שכבר הפרשה הזו תהיה מאחוריי. קיבלתי איומים על חיי, פגעו לי בפרנסה, בקיצור, ניסוח לא נכון בציניות בטיימינג גרוע, הביא לכל כדור השלג הזה שהפך להיות סיוט. וכדי שיהיה ברור לכולם, כי אולי זה לא ברור מספיק, אין לי שום בעיה עם שום אזרח ישראלי שמצביע ביבי, או שמצביע טיבי, או לא יודע מה. בשבילי כולם לקוחות ואני מחויב לתת להם את השירות הטוב ביותר על אחת כמה וכמה שמדובר בתושבי שדרות והעוטף, שבאמת צריך להצדיע להם על עמידתם האיתנה מול הירי הבלתי פוסק שהם חווים".