לבית משפט השלום בכפר סבא הוגשה תביעת נגד חברת הניהול והחזקה בקניון רננים בגין רשלנותם וחוסר זהירותם בכל הנוגע לתחזוקת שוטפת באזור חניון הקניון.
1 צפייה בגלריה
קניון רננים
קניון רננים
קניון רננים
(צילום: עמית שעל)
התובעת אישה כבת 49 תבעה לאחר שהחליקה ברצפת החניון שהייתה חלקה ביותר לאחר שיפוץ שנעשה במקום. התביעה הוגשה ע"י עו"ד ישראל וינברג.
על פי כתב התביעה התובעת עשתה את דרכה למכוניתה אשר חנתה בחניון קניון רננים בקומה מינוס 2, בעודה פוסעת לכיוון הרכב שלה שחנה באחד מתאי החנייה, היא החליקה והתעופפה באוויר ונחתה בעוצמה רבה על ברך ימין.
ראוי לציין כי כשבועיים לפני מועד התאונה הסתיימות עבודות שיפוץ בחניון ובכלל זה שופצה ריצפת החניון אך לא הוצב שלט המזהיר על סיום עבודת השיפוץ ולא היה כל שילוט המזהיר מפני החלקה או גורם סיכון כלשהו, כמו רטיבות, מים, נזילה ועוד.
לאחר הנפילה ולמשמע זעקותיה של התובעת הגיעו למקום מספר אנשים אשר ניסו לעזור לתובעת לקום אך ללא הועיל מכיוון שהתובעת לא יכלה לעמוד על רגליה. לאחר מכן, הגיע למקום אמבולנס אשר פינה את התובעת לבית החולים שיבא שם אובחנה התובעת עם שבר פטלה מרוסק ושבר בפיקת ברך ימין.
לאחר האשפוז בבית החולים רגלה של התובעת הייתה מקובעת בסד וזו עברה טיפולי פיזיותרפיה ושיקום בבית החולים לווינשטיין במשך זמן ממושך כאשר במצטבר היא אינה תפקדה במשך כחמישה חודשיים בהם לא יכלה לעבוד ולנהל אורך חיים שיגרתי ואף נעזרה בעובדים זרים ובני משפחה על מנת לבצע פעולות פשוטות.
בכתב התביעה ציין עו"ד וינברג: "מלבד מצבה הרפואי שנפגע רבות בעקבות, הסבל והכאב שעברה מרשתי בעקבות רשלנותם של חברת הניהול וההחזקה של קניון רננים, מרשתי איבדה את מקור פרנסתה שנפגע באופן ניכר עקב מגבלות תנועה. כל זאת היה יכול להימנע אילו היו הנהלת הקניון לא הייתה פועלת באופן רשלני אשר מעיד על חוסר דאגה ומתן תשומת לב ללקוחות הקניון".
השופט אלדד נבו נתן תוקף להסכם פשרה בו התובעת תפוצה ב- 278,000 שקל.