פוסט זועם של חניכה בצופים בשלוחת נבו כיתה ח' ברעננה בשם 500 חניכים לפיו העירייה לא נותנת מענה ראוי למבנה של השבט, והחניכים נדרשים לבצע את הפעילות בבתים, עורר תגובות רבות.  
1 צפייה בגלריה
מבנה שבט נבו של הצופים
מבנה שבט נבו של הצופים
מבנה שבט נבו של הצופים
(צילום: פרטי)
הפוסט שעלה בפורום תושבים רעננה בניהולו של אבי גבע הביע ביקורת רבה על התנהלות העירייה בנושא: "אני חניכה בצופים בשלוחת נבו בכיתה ח'", נכתב, "לאחר שהעבירו אותנו משבט הדר לשלוחת נבו אנו נמצאים במבנה קטן שאינו מתאים ל-500 החניכים הנמצאים בשלוחה. לאחרונה התחילו לדבר איתנו החניכים על העניין של המבנה, כמה שניסו להעביר אותנו למקום טוב יותר וגדול שיכול לספק את צרכינו באופן מלא ומתאים. אנו החניכים והמדריכים מנסים בכל הכוח לפנות לעירייה, לנסות להגיע אליהם ולהראות להם שאנו לא במקום טוב. בפעם הרביעית החודש נאלצנו לעשות פעולה בבתים משום שאין מספיק מקום להכיל 500 חניכים.
"אני כותבת לכם את זה משום שאני רוצה להראות לכם את נקודת המבט שלי, שלוחת נבו היא כמו בית שני, ואנו רוצים להיות בבית הזה, אך בגלל שלא מקשיבים לנו אין לנו מה לעשות בנידון. אנו רוצים להשקיע ולהרים מבנים, לצבוע ולהפוך את המקום לשלנו, אך לצערנו העירייה אינה מקשיבה לבקשתנו ומנסה לעזור. פנינו לפני זמן מה לעירייה והם לא עשו כלום בנידון. נשמח שתפיצו את הפוסט ותתמכו כדי שנוכל גם אנחנו להינות בפעולות בימים גשומים".
ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, מיהר להגיב לדברים: "אני מייחס חשיבות רבה לפעילות תנועות הנוער בעיר מתוך הכרה בעשייה המבורכת ובתרומה שלהם לעיצוב פני דור העתיד. רק לאחרונה העלינו את התקציבים המיועדים לטובת פעילות התנועות: הגדלנו בכ - 20% את תקציב התמיכות (כספים המועברים ישירות לתנועות הנוער) והקצנו כסף לפעילויות משותפות של כלל תנועות הנוער בעיר. גם במקרה זה, של שבט הצופים ׳נבו׳, אנו בעיצומו של תהליך ממשי למציאת פתרון בשיתוף הנהגת התנועה ונציגי ההורים.
"אני פועל ביחד עם ארז ברט, יו״ר ועדת הנוער והממונה על תנועות הנוער בעיר. נושא זה נמצא בעדיפות עליונה בסדר היום של הפעילות העירונית בתנועות הנוער, ואני מקווה כי ימצא פתרון מתאים בקרוב".