עיריית רעננה הודיעה אמש (חמישי) למנהלה האישי של שרית חדד על ביטול המופע החי שתוכנן להתקיים בפארק רעננה ב-9.3 בפארק רעננה. לאור מגבלות הקורונה, כאמור רק 500 תושבים יכלו לצפות בהופעה החיה בפארק, וכדי לאפשר לשאר תושבי העיר לקחת חלק בפעילות ולצפות בהופעה, פנתה העירייה לסוכנות בבקשה לאפשר לשדר את ההופעה בשידור בלייב בפייסבוק העירוני, כאמור תמורת תשלום מידתי נוסף.
1 צפייה בגלריה
שרית חדד. ההופעה בוטלה
שרית חדד. ההופעה בוטלה
שרית חדד. ההופעה בוטלה
(צילום: צביקה טישלר)
קראו גם >>>
ההופעה ל-500 אנשים היא בעלות של 66,690 שקל וזאת בנוסף לעלות של 40,000 שקל להוצאות כגון ציוד נלווה, יצירת קפסולות, אבטחה וביטחון. הסוכנות דחתה על הסף את בקשת העירייה לשידור ההופעה בפייסבוק, והציעה לעירייה לחלופין להזמין בתשלום שתי הופעות חיות או הופעה שתעבור בזום ל-1,000 תושבים בלבד. כלומר, תשלום מלא של הופעה נוספת על ההופעה הקיימת.
ראש העיר חיים ברוידא החליט על ביטול ההופעה, לאור העובדה כי לא ניתן לשדר את המופע להנאת כלל תושבי העיר ואמר: "ממניעים עקרוניים, מהותיים וערכיים, הודעתי למנהלה של שרית חדד על ביטול הופעתה הצפויה בפארק רעננה. במהלך כל השנה החולפת הוצאנו סכומים גדולים עבור אמנים בפלטפורמות השונות; גם לטובת הציבור וגם לעידוד וחיזוק התרבות במדינה. ודווקא לאור העובדה הזו, אני מאוכזב מהתנהלות מנהלי המופע שבוחרים לנצל את מגבלות התקופה במקום לפעול לטובה הדדית של הציבור והאמנים. בכוונתי לפנות לעמיתי ראשי הרשויות ולמרכז השלטון המקומי ולייצר הסכמה סביב עניין עקרוני שאלה נסיבותיו"