האישה שקיבלה שיחת טלפון מפתיעה לא ציפתה לזה: מעבר לקו הציגה את עצמה המאהבת של בעלה.
אחרי שהתעמתה איתו סביב הנושא, הבינה האישה שחיה בשקר וביקשה להתגרש, אלא שהבעל התחנן על נפשו והביע חרטה.
האישה הסכימה לתת לו הזדמנות נוספת, לא לפני שכבלה אותו בהסכם מחייב שיגרום לו לאבד את כל עולמו אם ימעד שוב.
2 צפייה בגלריה
שלושה תנאים קשים
שלושה תנאים קשים
שלושה תנאים קשים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
"התחתנו לפני למעלה מעשרים שנה ויש לנו משפחה לתפארת", סיפרה האישה בדמעות לעורכת הדין זהר רון. "תמיד חשבתי שהנישואים שלנו הם התגשמות חלום ואהבנו מאוד אחד את השניה. שנינו עצמאים, בעלי עסק משותף ומשגשג, ואנחנו מתפרנסים בצורה מכובדת.
"ביום בהיר אחד הרגשתי שנפלו עליי השמיים. קיבלתי שיחת טלפון ממספר לא מזוהה וכשעניתי נשאלתי על ידי האישה מעבר לקו אם לא נמאס לי לחיות בשקר? לא הבנתי על מה היא מדברת, והיא הסבירה: 'תתחילי לפקוח את העיניים. בעלך היקר אוהב אותי ולא אותך. הוא חוגג איתי בזמן שאת חושבת שהכל אצלך מושלם. הוא מאוהב בי ונמצא ברומן מושלם מהצד. אתמול חגגנו שנה ראשונה ביחד והגיע הזמן שהיחסים בינינו יהיו גלויים'. כששאלתי אותה מי היא, נעניתי: 'תצטרכי לגלות בעצמך', ומיד היא ניתקה".
לטענתה, היא מיד יצרה קשר עם בעלה, ששמע את דבריה ואמר: "זה נכון. אני מצטער שפגעתי בך, אבל חשבתי שכל עוד את לא יודעת, לא יהיו בעיות. אני לא מאמין שהיא העזה להתקשר אלייך. נכון שניהלתי רומן ממושך, אבל אני אוהב אותך ולא אותה. זה היה סתם מפלט מהשגרה. את חייבת להבין ולסלוח. אני מבטיח לפצות אותך בגדול, איתה זה נגמר. ברגע שהיא התקשרה אלייך מחקתי אותה מחיי".
האישה נפגעה עד עמקי נשמתה ואמרה לבעלה שלבגידה שלו יהיה מחיר כבד. "איבדתי את האמון בך", היא אמרה לו. השניים הגיעו אליי להליך גישור והבנתי שהם עדיין מעוניינים להישאר נשואים. עם זאת, האישה התעקשה לקבל ממנו מעין תעודת ביטוח שתמנע מהבעל לחזור לסורו. לפיכך, ההסכמות שהתקבלו היו:
1. אחת לשנה מתחייב הבעל לעבור בדיקת פוליגרף כדי להוכיח שהוא לא בוגד.
2. במקרה שתתרחש בגידה נוספת יאבד הבעל את חלקו ברכוש המשותף.
3. כדי להבטיח את סעיף 2 יירשם מעתה הרכוש הרב המשותף על שם האישה בלבד.
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: פרטי)
אחרי שהשניים חתמו על ההסכם הבטיח לה הבעל: "תדעי שאין בכוונתי לבגוד בך שוב".
האישה השיבה: "אני מאוד מקווה שהפתגם הידוע, 'פעם בוגד תמיד בוגד', לא יתקיים בקשר שלנו אבל במקרה שכן, זה יעלה לך ביוקר רב".