לראשונה: מועצת העיר רעננה, קיימה אירוע להסרת הלוט מעל שלט רחוב חדש הנקרא "הגשר - הרבי מליובאוויטש", לאות הוקרה על פעילות חב״ד בעיר.
2 צפייה בגלריה
טקס חנוכת הרחוב
טקס חנוכת הרחוב
טקס חנוכת הרחוב
(צילום: באדיבות תנועת חב"ד ברעננה)
בטקס החגיגי נכח ראש העיר חיים ברוידא ששיבח את פעילות חב"ד בעיר בראשות שליח הרבי הרב משה כהן ומשפיע הקהילה הרב שלמה זלמן לנדא שפועלים בעיר מזה עשרות שנים. כמו כן הביע את ערכתו הגדולה על כל העשייה ועל מפעל השלוחים הגדול בעולם.
את האירוע המיוחד פתח שליח הרבי לרעננה הרב משה שי' כהן שנשא דברים בפני הקהל והסביר על נשיא הדור - שדואג לקרב את כל אחד לא משנה מי הוא ומה דעותיו.

2 צפייה בגלריה
שם הרחוב החדש
שם הרחוב החדש
שם הרחוב החדש
(צילום: באדיבות תנועת חב"ד ברעננה)

לאחר מכן בירך והודה לכל חברי העירייה על הזכות הנפלאה והמיוחדת בקריאת הרחוב לכבודו של הרבי. לאחר מכן קראו כל הקהל את פרק התהילים האישי של הרבי - פרק קכ"א המציין מאה ועשרים שנה להולדתו. בקריאת הפרק התכבד הרב שלמה זלמן שי' לנדא שהסביר וביאר את ענינו של הפרק ומדוע קוראים אותו במעמד כזה.
קראו גם >>>
המעמד הצטיין בהשתתפותם של חברי מועצת העיר, חיים גולדמן, לורן עייאש ועו"ד אלי אלוש שיזם חלק גדול ועיקרי ופעל רבות כחבר ועדת שמות בעיר, ובהשתתפותם של חברי הקהילה.
הרחוב שמכבד ומציין את פועלו - בעבר ובהווה - של הרבי, מוקם מתחת לבית משיח מרכז חב״ד בעיר, ובהתחשב במיקומו, הרי שאין רחוב אחר המתאים ממנו לענין שכזה.