מערכות סולאריות ליצור חשמל לשימוש עצמי יותקנו בבתי חולים ובמרפאות של כללית בהספק כולל של 1400 קילווואט. המערכות הסולאריות החדשות יותקנו במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין ברעננה, מרכז לבריאות הנפש שלוותה בהוד השרון ועוד.
1 צפייה בגלריה
לוחות סולאריים על גגות שלוותה ולוינשטיין
לוחות סולאריים על גגות שלוותה ולוינשטיין
לוחות סולאריים על גגות שלוותה ולוינשטיין
(צילום: גולן סולאר)
קראו גם >>>
במסגרת פעילות התחדשות אנרגטית ומעבר לאנרגיה ירוקה, "כללית", ארגון הבריאות הגדול בישראל המנהל 14 בתי חולים ומעל 1,500 מרפאות בפריסה ארצית רחבה, החלה בהתקנת מערכות סולאריות על גגות של מספר בתי חולים ומרפאות קהילה בהספק כולל של 1400 קילוואט מותקן. המהלך מלווה בייעוץ וליווי מקצועי של חברת "גולן סולאר".
המערכת הסולארית הראשונה שלוותה על ידי גולן סולאר הותקנה לאחרונה על גג המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין ברעננה ומערכות סולאריות נוספות יותקנו בקרוב על גגות בתי החולים שלוותה בהוד השרון, סורוקה ב"ש, יוספטל אילת, ועל גגות מבנים במחוזות: בניין לוגיסטיקה בחולון, גג מרפאת נוף הגליל ובמבנים נוספים.
לדברי גדי כהן, סמנכ''ל וראש חטיבת לוגיסטיקה ותשתיות בכללית: "התקנת המערכות הסולאריות מתבצעות כחלק מיישום מדיניות של התחדשות אנרגטית ומעבר לאנרגיה ירוקה בכללית. מערכות סולאריות לחימום מים ויצור חשמל לשימוש עצמי הינם כחלק מהליך המבוצע ב"כללית" של התייעלות באנרגיה, הקטנת פליטות של גזי חממה. כארגון בריאות אנו פועלים לשמירה על הסביבה בה אנו פועלים וחיים לצד בריאות מטופלינו".
לדברי אורי ליברמן, מנכ"ל גולן סולאר: "אנו שמחים להיות חלק ממהפכת האנרגיה הירוקה בכלל ומהצטרפות שירותי הבריאות בישראל ליזמות בתחום".