אבל כבד נפל בסוף השבוע שעבר על משפחתו וחבריו של אלישע מרון ז"ל, צלם טלוויזיה ובעל בית הקפה "לה רוקה" ברעננה, שנהרג בתאונת דרכים. מרון (58) הובא לקבורה ביום ראשון השבוע בבית העלמין בעתלית. "עד הרגע הזה אנחנו לא מצליחים לעכל שאלישע לא איתנו עוד. לעולם לא נשכח אותו", אמרו בני המשפחה והחברים.
1 צפייה בגלריה
אלישע מרון. "איש עם לב רחב"
אלישע מרון. "איש עם לב רחב"
אלישע מרון. "איש עם לב רחב"
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
תאונת הדרכים הקטלנית אירעה בשעות הבוקר ביום חמישי שעבר בכביש 4. התאונה אירעה כתוצאה מהתנגשות חזיתית בין משאית לרכבו של מרון ולצוותי הרפואה שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו.
הבשורה המרה הגיעה מהמשטרה לשרון פלד, גרושתו של מרון. "זו הייתה שיחת טלפון קשה, זו טרגדיה שפקדה אותנו, בשבילנו זו מכה ואבידה קשה. בכל שנות חיי הכרתי את אלישע כאדם אהוב ואינטליגנטי. בן אדם מקסים, בעל לב מזהב, איש משפחה שהילדים שלו תמיד היו בראש מעייניו, תמיד השקיע במשפחה וכל הזמן היה בקשר עם אמו קרלה בת ה־90, שהיא ניצולת שואה. זה אסון לכולנו".
מרון ז"ל, יליד צפת ובן למשפחה דתית, היה צוללן מקצועי ולפני כ-20 שנה פתח יחד עם אזרח מצרי מועדון צלילה ב"ראס אל שטן" בסיני. המועדון הצליח ופעל במשך כחמש שנים עד שהשלטונות המצריים החליטו לפרק אותו לאחר שידעו כי מפעילו הוא ישראלי.
לאחר פירוק המועדון התפנה מרון למשפחה והחל לעסוק בצילום. לפני כ- 12 שנים פתח את בית הקפה "לה רוקה" ברעננה מול הפארק.
שי שפירא, איש צוות שעבד שנים רבות עם מרון סיפר: "עבדתי איתו מאות משמרות והיה לי כיף לעבוד איתו. בן אדם נדיר. הייתה לי הזכות לעבוד איתו בחברת החדשות, הוא יחסר לי מאוד".
מנכ"ל חדשות 12, אבי וייס, אמר כי מרון היה איש אהוב וחבר יקר, מקצוען, מסור, שהביא אל המסך עשרות רבות של כתבות לצד הכתבים.
הצלם מואנס זחאלקה, אחד הצלמים הוותיקים בערוץ 12: "אני כבר מתגעגע אליך אלישע, הלב לא מפסיק לבכות".



שי שפירא, שעבד שנים רבות עם מרון: "עהיה לי כיף לעבוד איתו. בן אדם נדיר, הייתי אמור לעבוד איתו ביום התאונה. הוא יחסר לי מאוד"


אלישע מרון ז"ל. "איש עם לב רחב"