מחאת ראשי הרשויות נגד מינויו של ח"כ אבי מעוז מביאה את ראש עיריית רעננה חיים ברוידא לפרסם הודעה חריגה לפיה: "במידה ושעות החינוך בנושא הקהילה הגאה ייפגעו, עיריית רעננה תעביר את אותן שעות ואותם תכנים מתקציבה".
2 צפייה בגלריה
חיים ברוידא. "רעננה משמשת מודל לסבלנות וסובלנות"
חיים ברוידא. "רעננה משמשת מודל לסבלנות וסובלנות"
חיים ברוידא. "רעננה משמשת מודל לסבלנות וסובלנות"
(צילום: גיא סידי)
כזכור, בימים האחרונים פרסמו עשרות ראשי רשויות מכל המדינה, ובהם גם באזור השרון את מחאתם נגד מינויו של ח"כ אבי מעוז יו"ר מפלגת נעם, כי בהסכם הקואליציוני הנרקם, יקבל לידיו את האחריות על התכנים החיצוניים וקידום שותפויות במשרד החינוך, וזאת לנוכח עמדותיו "הקיצוניות" לדעתם, כפי שהתבטאו בעיקר בנושא קהילת הלהט"ב.
להודעת המחאה הכללית לא צורפה חתימתו של ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, והדבר הביא לתרעומת רבה בקרב חלק מהתושבים. בעקבות כך, הגישה יו"ר האופוזיציה וראש סיעת מרצ ברעננה, רונית וינטראוב, הצעה דחופה לסדר בה בין היתר תתחייב מועצת העיר: "לתמוך במערכת החינוך בעיר ולאפשר למערך המקצועי להתנהל מתוך בחירה חופשית ועל פי הערכים המקובלים של שוויון, הומניזם ועוד".
קראו גם >>>
עוד הוסיפה וינטראוב, הצעה לממן בכספי הרשות תכניות ברוח השוויון וכן מועצת העיר תצהיר כי "תגן על מערכת החינוך של העיר, מפני כל התערבות פוליטית חד צדדית".

2 צפייה בגלריה
רונית וינטראוב
רונית וינטראוב
רונית וינטראוב
(צילום: תומר נויברג)

בעקבות הביקורת מיהר לפרסם ראש עיריית רעננה הודעה חריגה והצהיר: "״אם למישהו עדיין יש ספק, אז אין ספק. זו עמדתי הנחרצת: במידה ושעות החינוך בנושא הקהילה הגאה ייפגעו, עיריית רעננה תעביר את אותן שעות ואותם תכנים מתקציבה. כאבא גאה לילד גאה מהקהילה, אני האחרון שנדרש לפרשנות בנושא החינוך הערכי לסובלנות, שוויון זכויות והכלה. רעננה משמשת מודל לסבלנות וסובלנות. ואיש לא יפר את האיזונים הללו ברעננה שלנו״.