רשת מכוני הכושר הבינלאומית UFC GYM עושה עלייה לישראל, ופותחת את המועדון הראשון ברעננה. הרשת נחשבת לצומחת ביותר בעולם בקטגוריית הפרימיום ופועלת ב- 36 מדינות ברחבי העולם עם פריסה של 160 מועדונים. הרשת הוקמה בשנת 2009 ובשיתוף ארגון ה- UFC הן מנחילות בנוסף לחדרי כושר מפוארים ושיעורי סטודיו , גם שיטות ופילוסופיות אימון של לוחמי ה- UFC לכל המשפחה. הסלוגן המוביל את הרשת בכל העולם הוא TRAIN DIFFERENT- להתאמן באופן שונה.
1 צפייה בגלריה
מועדון הכושר ufc
מועדון הכושר ufc
מועדון הכושר ufc
(צילום: יח"צ)
קראו גם >>>>
UFC (: Ultimate Fighting Championshipאומנות הלחימה האולטמטיבית), נחשבת לחברה הגדולה בעולם לקידום ענף אומניות הלחימה המשולבות. תחרויות הלחימה אותן היא מפיקה מארחות את 500 הלוחמים הטובים בעולם המדורגים כגבוהים ביותר בענף. היא מתגאה ב- 278 מיליון אוהדים ב- 163 מדינות, 1.1 ביליון צופי טלוויזיה בתשלום בתחרויות, ו-65 מיליון עוקבים בפלטפורמות הסושיאל שלה. לוחמי ה- UFC נחשבים לספורטאים המרוויחים ביותר בעולם (לוחם ה- UFC קונור מקרגור הכוכב הגדול ביותר של אומניות הלחימה המשולבת גובה סכום מוערך של 20-30 מיליון דולר לקרב)
UFC GYM הינו חלק מהרחבת המותג UFC. שיתוף הפעולה ההדוק בין הגופים, נועד לממש את חזונם של 2 הגופים: לשנות את הדרך בה אנו מתאמנים ולהביא לחדרי הכושר את טכניקות האימון של לוחמי UFC ובהשראתם, שהוכחו כיעילות ביותר. למימוש החזון מעמידה UFC GYM את טובי מאמני העילית , חלקם ספורטאים בארגון וחלקם עברו הכשרות רבות בתחום. היא הרשת הראשונה והגדולה בעולם, המציעה אימונים אישיים וקבוצתיים בטכניקות של לוחמי ה- UFC לכל הגילאים ובכל רמות הכושר.
אדם סדלאק נשיא UFC GYM: "אנו נרגשים לקראת פתיחת הסניף הראשון שלנו בישראל. הסלוגן שלנו TRAIN DIFFRENT משקף את חווית הכושר היחודית שנביא לישראל. המאמנים שלנו, מקצועיים ,בעלי נסיון של שנים , להוטים לחלוק את הידע והתשוקה שלהם עם המתאמנים בישראל. אנו נציע תוכניות וטכניקות אימון עוצמתיות , ניצור קהילה עם פילוסופיית חיים משלה, ונגדיר מחדש כיצד לחוות ולהנגיש כושר והשראה, בכל הגילאים (כולל ילדים ונוער) ובכל רמות הכושר"
דוד ג'אוי זכיין UFC GYM בישראל מוסר כי: "ענף מכוני הכושר ספג מכה קשה בתקופת הקורונה. כ- 350 מכוני כושר מתוך 2080 מכונים פעילים נסגרו, והרווחים ירדו בכ- 41% לעומת שנת 2019. למרות כל זאת גילתה רשת UFC GYM אמון מלא בישראל ובערכי הרשת, והחליטה לשים יתד לראשונה בישראל, עם אחד המועדונים המושקעים והמקצועיים ביותר בתחום. המועדון הראשון ייפתח ברעננה והשני ייפתח במחצית שנת 2022 באזור המרכז, אנו מקווים להגיע לפריסה של 5 מועדונים במהלך השנתיים הבאות".
על פי גורמים בענף, עם פתיחתם המחודשת של מועדוני הכושר, ישנה עליה משמעותית של כ- 25% במספר הלקוחות החוזרים או במצטרפים חדשים למכוני הכושר.
כאמור המועדון הראשון של UFC GYM ייפתח ברחוב אחוזה ברעננה , בהשקעה של 8 מיליון ₪, וישתרע על פני 1300 מ"ר . המועדון יספק לחבריו , בוגרים , נוער וילדים את כל הדרוש כדי להזיע, לזוז, לחיות ולהתאמן אחרת. המועדון ישמש כחדר כושר, תוך שהוא מציע בנוסף אימונים אישיים וקבוצתיים , לכל הגילאים, בהשראת לוחמי ה- UFC, תוך הקניית ערכים שאליה שואפים הספורטאים: כבוד לזולת, ביטחון עצמי, משמעת וכבוד.
השותפים בישראל לרשת UFC GYM: איש העסקים עו"ד דוד ג'אוי המשמש גם כיו"ר הרשת. מתמחה באומנויות לחימה, לוחם ומפקד בגדוד 13 של חטיבת גולני, בעברו עו"ד בלשכה המשפטית של משרד החוץ, מיסד ומפעיל ארגון עצמה(הדרכת קהילות יהודיות וכוחות בטחון בארץ ובעולם בנושאי הגנה עצמית, לחימה בטרור וניהול מצבי חירום) . עד היום משמש כפרשן לענייני יחב"ל ומשפט בינ"ל.
אחת מרשתות מועדוני הכושר המובילות בישראל "גרייט שייפ" בבעלות ירון סלע. גרייט שייפ בעלת 7 סניפים מרכזיים ברחבי הארץ.
שותף שלישי הוא עידו פריינטה אחד המתאבקים המובילים בישראל בתחום אומניות הלחימה, ראש האקדמיה הישראלית להאבקות משולבת בה עברו אלפי מתאמנים בגילאי 4-70.
מחירים: נעים בין 200-400 ₪ בהתאם לסוג המנוי.
מחירי פריסייל מוצעים כעת בהנחות של עד 30%.
כתובת: UFC GYM רחוב אחוזה 142 רעננה.