בתום ישיבת מועצה דרמטית שכונה ביום שישי האחרון אושר תקציב עיריית רעננה: עם תום תקופת ההארכה שניתנה על ידי משרד הפנים, לחברי מועצת העיר לאישור תקציב העירייה טרם פיזור המועצה, אישרו ביום שישי האחרון חברי מועצת העיר את תקציב העירייה לשנת 2022, מיד לאחר אישור אגרת השמירה. התקציב הועבר ברוב של 8, עם 10 חברי מועצה שהצביעו בעד אישורו, 2 נגד ו- 3 נמנעים.
1 צפייה בגלריה
ישיבת מועצת העיר
ישיבת מועצת העיר
ישיבת מועצת העיר
(צילום:ארכיון)
קראו גם >>>>
תקציב העירייה אושר בכפוף להסתייגויות של האופוזיציה, 22 במספר, שכולן אושרו. גם בנושא אגרת השמירה התקבלה עמדת אופוזיציית הרוב לפיה ניתן לגבות רק 25% מגובה האגרה שהיתה נהוגה בשנת 2021 וזאת רק עד סוף שנה זו.
מהאופוזיציה נמסר: "חיים ברוידא ייזכר בתולדות רעננה כראש העיר הראשון שאיבד את הרוב הקואלציוני שלו וכמי שלא הצליח להעביר את התקציב הגרעוני והבלתי מאוזן שלו ומטעמו. הוא יזכר כמי שנכנע לדרישת האופזציה המהווים את רוב חברי המועצה והסכים להעביר תקציב שהוכתב על ידי האופוזיציה שכלל קיצוצים רבים אשר ייטיבו עם התושבים.
"למרות כשלונותיו הרבים, ברוידא ממשיך לזרות חול בעיני התושבים ומסלף עובדות שלא היו ולא נבראו. חשוב שהציבור ידע את האמת הפשוטה: את ישיבת המועצה המיוחדת ביום שישי האחרון ( בפעם ראשונה בתולדות רעננה) יזמה האופזציה ולא ברוידא, שניסה בכל כוחו לא לקיים את הישיבה, אולם לאור דרישתנו להתערבות משרד הפנים- הורתה נועה אתגר, מנהלת המחוז במשרד הפנים לברוידא להפסיק לשחק משחקים ולקיים את הישיבה ביום שישי על פי דרישת האופוזיציה. ברוידא חייב סוף סוף להפנים את מצבו העגום ולהסיק את המסקנות הנדרשות".
ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "כשחרב על צווארם תחת איום משרד הפנים לפזרם, אשרו חבריי האופוזיציה את אגרת השמירה והצביעו בעד תקציב 2022 אותו הגשתי. אני מברך על העברת התקציב ומתחייב כי תנופת הפיתוח והצמיחה העירונית תימשך".