תיאטרון הקאמרי מתרחב לשרון ופותח את שלוחת הקאמרי אקדמי ברעננה. הקאמרי אקדמי היא השלוחה הלימודית של תיאטרון הקאמרי, במסגרתו מתנהלים קורסים וסדנאות למגוון גילאים ורמות בתחומים רבים מעולם אומנויות הבמה. לקאמרי האקדמי פעילות ענפה עם עשרות קורסים וסדנאות.
2 צפייה בגלריה
הקאמרי אקדמי
הקאמרי אקדמי
הקאמרי אקדמי
(צילום: ירון שמואלי)
קבוצת החובבים של התיאטרון הקאמרי – אזור השרון כוללת מסלול שנתי ובו שיעורי משחק, אימפרוביזציה, תנועה, פיתוח קול, ליצנות, צפייה בהצגות התיאטרון, מפגשים עם שחקנים, כיתות אמן והעלאת מופעים על בימת תיאטרון הקאמרי. הסדנאות יועברו על ידי שחקנים ואנשי מקצוע מן השורה הראשונה בישראל. המסלול מיועד למבוגרים, בני 21 ומעלה, הרוצים לרכוש כלים מקצועיים בתחום המשחק, לצבור ביטחון בימתי ולהעמיק את הידע והניסיון שלהם בעולם התיאטרון. הפעילות תתקיים במרכז הקהילתי נווה זמר ברעננה (רח' משה וילנסקי 15).

2 צפייה בגלריה
הקאמרי אקדמי
הקאמרי אקדמי
הקאמרי אקדמי
(צילום: ירון שמואלי)


קראו גם:
"למרות הימים המורכבים בהם אנו נמצאים, החלטנו לא לעכב את פתיחת השלוחה מתוך הבנה כי הציבור מחפש דרכים להביע את עצמו, את רגשותיו, מחשבותיו – ולכל אלה יש מקום אצלנו", אומר אוהד ובר, מנהל הקאמרי אקדמי . "הרעיון בבסיס פעילות זו הוא להביא את בשורת התיאטרון לקהל רחב ככל הניתן ולאפשר התנסות ממשית ולמידה ברמה גבוהה של מקצועות הבמה, גם לחובבים".