תושב רעננה, 28, שוטר מתחנת כפר סבא ותקף אותו וגרם לו לצלקת בפניו. כנגד החשוד הוגש השבוע כתב אישום בבית משפט השלום בכפר סבא.

קראו גם >>>
בעת האירוע הנאשם היה מאושפז באשפוז כפוי במרכז לבריאות הנפש "שלוותה" בהוד השרון. בעקבות דיווח שהתקבל מהמרכז על תפיסת חומר החשוד כסם בחזקתו של הנאשם, הגיע למקום אחד השוטרים על מנת לטפל באירוע. השוטר פנה למאבטח שמסר לו את הסם והוביל אותו למחלקה בה שהה אותה העת הנאשם.
השוטר שהכיר את הנאשם במסגרת עבודתו, ביקש ממנו לדבר ביחידות והנאשם שגם הוא זיהה את השוטר נענה לבקשה. בשלב זה, נטען בכתב האישום, הנאשם טען בפני השוטר כי הוא ביקש ממנו לעשות המתת חסד. "למה אמרת לי ללכת לשוויץ ולעשות המתת חסד", שאל הנאשם את השוטר שבתגובה ענה לו שאינו יודע על מה הוא מדבר וניסה להרגיע אותו.
אולם, נטען בכתב האישום, הנאשם דחף את השוטר והניף את ידו ופגע בשוטר במכת אגרוף באזור עינו. בתגובה לכך, תפס המאבטח את הנאשם וניסה להשתלט עליו. גם השוטר ניסה לאזוק את הנאשם שהמשיך להתנגד ורק לאחר שצוות רפואי נוסף הגיע לעזור, הצליח השוטר לאזוק את הנאשם.
הנאשם המשיך לאיים על השוטר שיפגע בו וכי ישלם מחיר על המילים שאמר לו. כתוצאה מהאירוע נגרם לשוטר חתך מעל העין והוא נדרש לטיפול רפואי ונושא צלקת בפניו עד היום.