הפעיל החברתי עו"ד אבי יוסף מרעננה הודיע אתמול (ראשון) כי יתמודד לראשות עיריית רעננה: " במקום עיר מנצחת קיבלנו עיר מתנצחת".
2 צפייה בגלריה
היוזם עו"ד אבי יוסף
היוזם עו"ד אבי יוסף
היוזם עו"ד אבי יוסף
(צילום: פרטי)
בפוסט שפרסם אמש יוסף ברשתות החברתיות כתב: "אני מבקש להודיע לכם כי החלטתי להציג מועמדותי לראשות העיר רעננה, ולצאת למסע לשינוי פני העיר.
"אני עושה זאת לאחר שנים רבות של פעילות ציבורית עניפה ברעננה, ולאחר הכרות יסודית ומעמיקה עם תחומי החיים בעיר, ובעיקר עם אנשי רעננה. אנשים נהדרים, שתהיה זו עבורי זכות גדולה לעבוד למענם ובשמם, ולקדם את המטרות שבסופו של דבר ישדרגו את איכות חייהם.
"רעננה של היום היא עיר השקועה עד צוואר במאבקים אישיים והתנגשויות אגו, ששמים את הפוליטיקה במרכז ואת העיר בשוליים. במקום עיר מנצחת קיבלנו עיר מתנצחת, במקום להתקדם אנו דורכים במקום, ובמקום להתאחד ולהצליח ביחד – אנו מפולגים ומכשילים זה את זה.
"את המצב הזה חייבים לשנות, ולפתוח דף חדש בו נציגי הציבור פועלים יחד ובשיתוף פעולה כדי להפוך את רעננה לחלוצה בתחום החינוך ואיכות החיים, עיר שהערים כולן רוצות ללמוד ממנה ולהיות כמוה, עיר שלגור בה - זו זכות.

2 צפייה בגלריה
אבי יוסף
אבי יוסף
אבי יוסף
(צילום: פרטי)

"מי שמכיר אותי יודע שמצויינות והשגיות הם ערכים שמלווים את חיי, ולצידם גם רגישות לזולת ואנושיות. את הערכים האלה אני מתכוון להביא להנהגת העיר. בימים הקרובים ממש, אציג בפניכם את המטרות העיקריות שהצבתי, כיעדים לקידום בקדנציה הקרובה – מטרות שיהפכו לתכניות עבודה ומשם למציאות חיינו.
קראו גם:
"מטרות אלה נבחרו לאחר מחשבה רבה ובחינה יסודית, והן מבטיחות לנו רעננה טובה יותר, אנושית ומשפחתית, הישגית ופורצת דרך. משימתי הראשונה תהיה לשכנע אתכם שזה אפשרי, ושביחד - זה גם יקרה. אני מודה לרבים מאוד שכבר הצטרפו אליי, ושיוצרים ביחד מחנה משמעותי שהולך וגדל מיום ליום. ועכשיו, נשימה עמוקה וקופצים למים, כדי שהמחנה החדש, המבקש מנהיגות אחרת ודרך אחרת , יהפוך למחנה המנצח, בדרך להפוך את רעננה כולה - למנצחת".