רשת מכוני הכושר הידועה PROFIT , לה עשרות אלפי מינויים ברחבי הארץ, מעבירה את הסניף שהיא מפעילה באזור השרון למתחם איפיניטי פארק רעננה החדש. הסכם השכירות עומד על 1.5 מיליון שקל לשנה.
2 צפייה בגלריה
חדר כושר
חדר כושר
חדר כושר
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
בקרוב יפתח את שעריו חדר כושר חדש שימוקם במתחם אינפיניטי פארק רעננה החדש. מדובר בחדר כושר מרשת PROFIT הארצית הידועה כמי שהביאה את מהפיכת המחירים לענף חדרי הכושר בישראל. כיום ומזה 5 שנים, פועל הסניף במתחם שרונה בכפר סבא. כעת החליטו בעליו להעביר את הסניף ממש ממול מעבר לכביש, אל מתחם אינפיניטי פארק רעננה החדש והמודרני.

קראו גם:

במסגרת המעבר, מבצעים בעלי הסניף שדרוג והגדלת חדר הכושר כמו גם הרחבה של מגוון השירותים וזאת בהשקעה מוערכת של כ 10 מיליון שקלים.

2 צפייה בגלריה
אינפיניטי פארק רעננה
אינפיניטי פארק רעננה
אינפיניטי פארק רעננה
(צילום הדמיה: 3divison)

PROFIT חתמו על חוזה ל 12 שנים באינפיניטי פארק וזאת בדמי שכירות של 1.5 מיליון שקל לשנה. חדר הכושר מתפרס על פני כ 2000 מ"ר , חלל פתוח עם חלונות היקיפיים וסביב פטיו רחב ידיים. חדר הכושר החדשני ימוקם בבניין הפלאזה של המתחם. . בחדר הכושר יהיו פעילויות מסוגים שונים ביניהם: : ציוד כושר מהמתקדמים בעולם, אימוני כוח ומשקולות, חדרי חוגים, יוגה, פילאטיס מכשירים שיספקו את כל מגוון האימונים לקבוצות או יחידים, כמו כן חדרי אימונים ייעודיים לאימונים אישיים, עם הפרדה במידת הצורך
במסגרת שיתוף הפעולה יוכלו להנות גם העובדים ושוכרי המשרדים באינפיניטי פארק מהטבות יחודיות /פעילויות קהילתיות ושירותי כושר in door ו out door ברחבי המתחם.