סערת הסרטון האינטימי של עמוס לוזון: כתב אישום הוגש היום (ד') על ידי פרקליטות המדינה נגד שני תושבי השרון, לאחר שתיעדו בקיץ האחרון את איש העסקים מקיים יחסים אינטימיים עם בת זוגו בביתו בארסוף בו הוא מתגורר בשנים האחרונות, ולאחר מכן הפיצו את הסרטון ברשתות החברתיות. בנוסף, אחד מהנאשמים אף ניסה לסחוט כספים ממקורבו של לוזון.
2 צפייה בגלריה
עמוס לוזון
עמוס לוזון
עמוס לוזון
(צילום: מוטי קמחי)

מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יהונתן טל מפרקליטות מחוז תל אביב, עולה כי במהלך חודש יוני בשעת אחר צהריים, בילה לוזון עם זוגתו בבריכה שבחצר ביתו הפרטי בארסוף, והשניים קיימו יחסים אינטימיים.
באותה עת צעד אחד הנאשמים סמוך לבית ומשהבחין במעשיהם של השניים, תיעד אותם בסרטון וידאו באמצעות מכשירו הסלולרי, ולאחר מכן שלח אותו למספר אנשים, ביניהם הנאשם השני שהפיץ גם הוא את הסרטון בקבוצת ווטסאפ עם חבריו. במסגרת ההתכתבות בקבוצה, עלה רעיון לסחוט את לוזון או לשלוח את הסרטון לאחד ממקורביו.
עוד מתואר בכתב האישום כי בתחילת חודש יולי פנה אדם אחר ללוזון ואיים עליו שיפיץ את הסרטון שהגיע לידיו, אם לא ישלם לו סכום כסף.
ב-5 ביולי, יצר הנאשם השני קשר עם מקורבו של איש העסקים, וטען בפניו בכזב כי אדם בשם "ענבר לוי" צילם את הסרטון והציגו בפניו. בהמשך לכך, התקשר מקורבו של לוזון לטלפון של ענבר לוי, שהיה למעשה מספר טלפון נוסף של שני הנאשמים, וביקש לנהל עימם מו"מ על מנת שימחקו את הסרטון. בתגובה ביקש הנאשם השני מהמקורב 13 אלף שקל. משסירב המקורב לשלם, ביקש הנאשם מהמקורב שישלח לו את מספר הטלפון של לוזון, תוך שהוא מאיים עליו "תאמין לי, אני אשיג את המספר של לוזון הזה ואני אשלח לו את הסרטון...".

2 צפייה בגלריה
עמוס לוזון - תמונת פייסבוק
עמוס לוזון - תמונת פייסבוק
עמוס לוזון
(צילום: אבי מועלם)

בהמשך לכך, הופץ הסרטון בתפוצה רחבה, ונשלח באמצעים אלקטרוניים שונים למספר רב של אנשים, ובפרט לבני משפחתו של איש העסקים, ודבר קיומו של הסרטון ותוכנו פורסמו אף בכלי התקשורת.

קראו גם:

ב-20 ליולי, לאחר שהסרטון הפך לשיחת היום במדינה, הגיש לוזון תלונה במשטרה על סחיטה באיומים. בכתב האישום נטען כי כשהנאשם הראשון שם לב לבאז סביב הסרטון שצילם, הוא יצר קשר עם חלק מהאנשים אליהם שלח את הסרטון וביקש מהם למחוק אותו ואת ההתכתבויות שלהם בעניין זה, במטרה להכשיל חקירה פלילית עתידית.
לאחר הגשת התלונה פתחה המשטרה בחקירה ובתחילת חודש אוגוסט חלה התפתחות כאשר היחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז עצרה בתום חקירה סמויה ומואצת, שני חשודים בחשד למעורבות בסחיטתו של לוזון, לרבות חשד לירי לעבר בית ילדיו וכן תיעוד והפצת סרטון בעל תוכן מיני בניגוד לחוק.
הבוקר כאמור הוגש כתב האישום שמייחס לנאשמים עבירה של הטרדה מינית. בנוסף, לנאשם הראשון מיוחסת עבירה של פגיעת בפרטיות ושיבוש מהלכי משפט. ולנאשם השני מיוחסת גם עבירה של סחיטה באיומים.