מצילים את חיליק כהן: תושב הרצליה חיליק כהן מורה, כוריאוגרף, שחקן ואומן אהוב מהמוכשרים במדינה העמיד דור של שחקנים ורקדנים זקוק לעזרה למלחמה של חייו בתמיכה כספית לתרופה לסרטן שאינה ממומנת בסל. חבריו ומוקיריו פתחו בקמפיין מימון המונים שנועד לגייס כספים עבור הצלת חייו.
3 צפייה בגלריה
חיליק כהן השבוע. "שמחת החיים שנעלמה לי בשנים האחרונות חוזרת לאטה"
חיליק כהן השבוע. "שמחת החיים שנעלמה לי בשנים האחרונות חוזרת לאטה"
חיליק כהן השבוע
(צילום: טל שחר)
חיליק כהן, (שהופיע בתכנית הראשונה של "אקס פקטור" בשנת 2013) שחקן וכוריאוגרף מצליח, שיחק בהצגות מחזמרים וסדרות רבות ("שמש", "סיטי טאוור", "צימרים" "השיר שלנו", ובמחזמרים, "עלי באבא", "סיפור הפרברים", "אנני", "רובין הוד", ועוד) עבד שנים רבות בתחום הבמה כשחקן, במאי, רקדן וכוריאוגרף. מורה מחונן ומוערך של לימודי מחול לג'אז מודרני ולירי. עבד עם אמנים רבים בהם חנה לסלאו, יהודה לוי, צביקה פיק ועוד.

3 צפייה בגלריה
חיליק כהן. "כבר לא מחפש להיות כוכב"
חיליק כהן. "כבר לא מחפש להיות כוכב"
חיליק כהן
(צילום: טל שחר)

קראו גם:

חיליק עבר חיים לא קלים ואף שיתף ב"מיינט" על הפגיעות שעבר והיחסים המורכבים עם משפחתו. הוא הביא את עצמו לקדמת החיים ללא תמיכה ועם כישרון רב . כך הצליח להתברג במרכז העשייה בתיאטרון, בטלוויזיה, בבתי ספר למשחק ובסטודיואים הנחשבים בארץ ללימודי המחול.

3 צפייה בגלריה
בתוכנית "אקס פקטור". "התרסקתי לגמרי"
בתוכנית "אקס פקטור". "התרסקתי לגמרי"
בתוכנית "אקס פקטור"
(צילום: מסך)

בשנים האחרונות חיליק נאבק כלכלית ובריאותית. הוא בקריסה נפשית לאחר השתתפותו בריאליטי שלא צלח והביא לעוגמת נפש. לאחריו החלה מגלשה טראגית של חוסר הצלחות ופגיעה כלכלית נפשית וגופנית. כל זאת במקביל לגלי הקורונה והמצב הביטחוני שהשליך על צמצום הזדמנויות כלכליות. כך מצא עצמו בשולי החיים.
חבריו ומוקיריו שפתחו בקמפיין מימון המונים שנועד לגייס כספים עבור הצלת חייו, מוסיפים: "חיליק נותן מזמנו עבור קשישים בהופעות בהתנדבות כדי להיות בנתינה וגם לשמר חלקיק של שפיות. בשבועות האחרונים הוא התבשר כי הוא סובל מסרטן והוא זקוק לטיפול תרופתי שבועי שאינו ממומן בסל התרופות. זה עלול להיות הקש שישבור אותו. כל מי שיש ביכולתו לעזור לחיליק להמשיך לחיות את שארית שנותיו בכבוד ועם תקווה יבורך".