את המחזה שנגלה לתושבי הרצליה ורעננה ביום ראשון השבוע רבים לא ישכחו. אלמה בת ה-12 שחלתה בסרטן הובאה בתהלוכה חגיגית מהרצליה לרעננה לבת המצווה שלה אותו ארגנה והפיקה יפית בנין הדסה, יו"ר ארגון "החיוך שלהם בידיים שלנו": "ערב בלתי נשכח".
2 צפייה בגלריה
חוגגים בת מצווה לאלמה באמבולנס
חוגגים בת מצווה לאלמה באמבולנס
חוגגים בת מצווה לאלמה באמבולנס
(צילום: החיוך שלהם בידיים שלנו)
בנין הדסה: "אלמה שלנו בת 12 חלתה בסרטן, וביום אחד התהפך עליה עולמה מאדם רגיל לאדם שזקוק לתמיכה, אבל אלמה היא ילדה חזקה ויודעת בדיוק איך לשרוד את התקופה המאתגרת הזו ובזכות אנשים טובים חגגנו לה בת מצווה בהפקה מלאה באולמי נועל'ה ברעננה".

חוגגים לאלמה בת מצווה
(צילום: החיוך שלהם בידיים שלנו)

אחד המתנדבים שסייע בחגיגות הוא שי יפרח מרעננה שמתאר: "היינו השבוע שותפים לאחד מהערבים המרגשים ביותר שהיו לנו. לפני כשבועיים פנתה אליי בנין יפית הדסה היקרה שמתנדבת כבר שנים בבתי חולים ומשמחת יחד עם בעלה יניב ילדים חולים, מגשימים להם חלומות ונותנים להם עוד סיבה קטנה לחייך.

2 צפייה בגלריה
אלמה באולם
אלמה באולם
אלמה באולם
(צילום: החיוך שלהם בידיים שלנו)

"היא אמרה לי שי אני צריכה אתכם, יש לנו את אלמה ילדה מקסימה שמקדימים לה בחודשיים את הבת מצווה, תביא כמה רכבים שילוו את אמבולנס המשאלות שלוקח אותה לארוע, באות איתה גם 25 חברות אמרתי למה שלא ניקח אותן איתנו בנסיעה מגניבה מהמלון בהרצליה לאולם ברעננה?
"באותו יום כבר שלחתי הודעה בקבוצה שלנו קבריולט ישראל, לא עברו כמה שניות ובום, שי תרשום אותי, שי אני מגיע…זה קורה אצלנו הרבה, תמיד הם שם שצריך אותם החברים המדהימים, המלאכים האלה מקבריולט ישראל, תוך כמה דקות יש לנו כבר כמה עשרות של רכבים שהבטיחו את מקומם, אנשים שיעזבו הכל ויגיעו ב 18:00 להרצליה, לא פשוט עם הפקקים והתנועה של היום.
קראו גם >>>>
"אחד מהחברים הביא בלון גז מהבית עם הליום וניפח לנו בלונים שנתלה על הרכבים ועמדנו מסודר מעל 30 רכבים, מחכים לאמבולנס של אלמה ולחברות שיגיעו. אלמה התעקשה שהאמבלונס יעבור דרכינו שהיא תראה את הרכבים ואת האנשים שהגיעו ללוות אותה, שהיא הגיעה התרגשנו בטירוף, הדלת של האמבולנס נפתחת והיא שוכבת שם על האלונקה לבושה חגיגי לארוע שלה ומגניבה לנו כמה חיוכים, אחד הרגעים הכי מרגשים שהיו לי בחמש שנים של המועדון, בשביל הרגע הקטן הזה אתה מבין שזה שווה הכל.
"אחרי שהתרגשנו ובכינו נסענו בשיירה לאולם, ללוות אותה ולקחת את החברות לארוע. הכניסה שבה חיכו לה המשפחה והחברים היתה מרגשת לא פחות, זכינו לקחת חלק קטן בארוע אבל מאוד גדול עבורנו, אין לי מילים להודות לחברים שלי היקרים שעזבו הכל, עמדו בפקקים, המתינו בסבלנות בשביל להשתתף בפעילות המבורכת הזאת, אתם פשוט מלאכים עם לב ענק ונתינה אינסופית. בהזדמנות זאת נתפלל לאלוהים שיבריא לנו את אלמה ויתן לה בריאות ונחת עד 120 אמן".