הרוחות בקרב הורי בית הספר קריית יערים ברמת השרון סוערות בעקבות השעייתו בשבוע שעבר של אחד מאנשי הצוות בקייטנת הקיץ. מדובר באיש צוות ותיק, שעובד מזה שנים רבות. הוא הושעה לאחר שהורים דיווחו לעירייה ול"מגוונים" על התנהגותו החריגה, לכאורה. 
1 צפייה בגלריה
הורה: "עד מתי ילדינו יהיו הפקר?"
הורה: "עד מתי ילדינו יהיו הפקר?"
הורה: "עד מתי ילדינו יהיו הפקר?"
(המחשה: shutterstock)
קראו גם >>>>
לדברי אחת האימהות, "מספר ילדים חזרו הביתה וסיפרו על איש צוות שביקש מהילדים ללטף אותו בעדינות ברגל ובברך בתמורה לשלוקים. לטענתם, איש הצוות הדגים לילדים איך בדיוק הוא רוצה שילטפו אותו. מזל שאחד הילדים סיפר להוריו. באירוע נכחו לפחות שישה ילדים קטנים חסרי ישע. כולם סיפרו את אותו סיפור והדגימו את אותם ליטופים בדיוק. על פי הדיווחים, אותו איש צוות קרא בכל פעם לשני בנים הצידה בעוד שאר הילדים משחקים בחצר. חלקם היו עדים לאירוע המזעזע ויודעים לספר אותו טוב מאוד. אני מנסה להבין איפה היו שאר אנשי הצוות? איך קורה שאיש צוות אחד היה לבדו עם הילדים זמן רב כל כך... עד מתי ילדינו יהיו הפקר? לאיזה אסון מחכים עד שמישהו יתעורר?".
המקרה שאירע בקייטנה נודע להורים רבים והמידע עבר במהירות לערים השכנות. כך כתבה עובדת במשרד החינוך בעיריית הרצליה בפוסט בפייסבוק: "משתפת מקרה שהיה עכשיו ברמת השרון בצהרון של העירייה. ממש חשוב שנשים לב שלא מביאים אותו (המדריך) אלינו במקרה לקייטנה השנייה או לשנה הבאה".
לדברי ראש עיריית רמת השרון אבי גרובר ומנכ"לית "מגוונים" שירלי אחיטוב, לאחר קבלת הדיווח מההורים, איש הצוות הושעה מיד וביום שלאחר הדיווח לא הגיע לקייטנה. "הנושא דווח לפקיד הסעד העירוני. הורים שנמצאים בחששות הופנו לקבלת סיוע מהשירות הפסיכולוגי חינוכי". 
לדברי גרובר ואחיטוב, "העירייה ומגוונים מתייחסים למקרה במלא החומרה. נושא השמירה על מוגנות הילדים והילדות הוא נר לרגלינו וכל תלונה תיבדק לעומק ותדווח לכל גורם רלוונטי ומטופלת לעומק. אנחנו לא רוצים להקדים את המאוחר, יש גורמי חקירה במשטרת ישראל שיחקרו את המקרה ויקבלו החלטות. אנחנו לא נזהם את החקירה ולא נחרוץ דין, יחד עם זאת איש הצוות לא יחזור לקייטנה".
לדברי העירייה ו"מגוונים" ההורים הגישו תלונה במשטרה ביום שישי, יומיים לאחר האירוע, אך סירבו להציג אסמכתא.
ללא האסמכתה להגשת התלונה, נמנעה המשטרה מלהתייחס לפרטי החקירה.