תביעת פיצויים על סך של 2.5 מיליון שקלים הוגשה השבוע על ידי בעל עסק ברעננה נגד העירייה, לאחר שלטענתו נפל במהלך הליכה על מדרכה משובשת בעיר, פציעה שהותירה אותו עם נכות לצמיתות.
1 צפייה בגלריה
מדרכה משובשת
מדרכה משובשת
מדרכה משובשת
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>>
התובע בן 38 מפתח תקווה, בעל עסק ברעננה, טוען בכתב התביעה שהגיש בבית המשפט המחוזי מרכז באמצעות עו"ד ארז כהן, כי באוגוסט 2020 צעד במדרכה ברחוב "חנקין" ברעננה בדרך למקום עבודתו כשלפתע מעד ונפל ארצה בעקבות מדרכה עקומה ומשובשת. כתוצאה מכך נגרמו לו נזקי גוף. לאחר התאונה דיווח התובע למוקד העירוני על התאונה והמפגע ובעקבות כך תוקן המפגע לאלתר.
משכאביו לא חלפו, טען עו"ד כהן, פנה התובע לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "מאיר" בכפר סבא שם נמצא כי הוא סובל מכאבים בברך ימין. בבדיקתו אובחנה הגבלה בתנועות הברך. לאחר קבלת טיפול רפואי שוחרר התובע לביתו עם המלצה למנוחה למשך שבעה ימים, וקבלת תרופות וביצוע בדיקה. רופא מומחה בתחום האורתופדיה שבדק את התובע העריך כי נותרה לו נכות בשיעור של 20% לצמיתות.
עו"ד כהן ציין בתביעה כי העירייה אפשרה קיומה של מדרכה עקומה ומשובשת להליכה של עוברי אורח ובכך סיכנה את העוברים והשבים ולא דאגה לתקן את המדרכה אלא רק לאחר שהתובע נפגע ודיווח על המפגע.
עו"ד כהן תובע בעבור הצעיר הפסד השתכרות לעבר, הוצאות נסיעה, עזרת הזולת, עזרים רפואיים, הפסדי כושר השתכרות לעתיד, ונזק לא ממוני בגין כאב וסבל.
מהעירייה נמסר: "התביעה התקבלה והנושא מטופל מול חברת הביטוח".